من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

روغن نارگیل در مقابل روغن آووکادو: کدام یک بهتر است؟


آیا می خواهید روغن موجود در انبار خود را با یک گزینه سالمتر که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند تغییر دهید؟ شاید از خود بپرسید که کدام یک بهتر است: روغن نارگیل در مقابل خرید روغن اووکادو. این پست به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام یک به شما کمک می کند تا اهداف شخصی خود را به بهترین وجهی کسب کنید.


روغن آووکادو یک روغن خوراکی و موضعی است که از میوه گیاه آووکادو استخراج می شود. این گیاه بومی آمریکای مرکزی و مکزیک است. امروز از میوه ی گلابی شکل این گیاه، روغنی بسیار مفید برای سلامتی تولید می شود به نام روغن آووکادو .


روغن نارگیل به ویژه در سده های طولانی مورد علاقه مردم بوده است. اما اخیراً یک روغن جدید در شهر وجود دارد که برخی از هیاهوها را ایجاد می کند: روغن آووکادو.


مشابه روغن زیتون ، روغن آووکادوی بسیار بکر یکی از معدود روغن های پخت و پز است که مستقیماً از میوه استخراج می شود ، نه اینکه از دانه ها به صورت شیمیایی گرفته شود. واقعیت جالب ، آیا می دانید آووکادو بیشترین مقدار چربی را در بین میوه ها دارد؟


این چربی ها به روشی مشابه روش تولید روغن های زیتون بکر ، به صورت سرد تحت فشار خارج می شوند. که منجر به وجود چربی های اشباع نشده غیر اشباع سالم در قلب می شود و دارای سطح خوبی از آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید تغذیه ای است.

اما در حال حاضر ، بیایید نگاهی به تفاوت روغن نارگیل و جلوگیری از روغن بیندازیم تا بفهمیم کدام یک بهتر است. بخاطر داشته باشید هرچند وقتی نوبت به مقایسه این دو می رسد ، قطعاً هر دو فواید خود را دارند!

آیا روغن از چربی ساخته شده است؟

بله ، روغن از چربی ساخته شده است. اما از چربی نترس! روغن ها و چربی ها از مواد مغذی حیاتی در یک رژیم غذایی سالم هستند.


دنیای تغذیه قطعاً تغییر کرده است و به نظر می رسد آنچه مادران ما یک بار در مورد تغذیه سالم به ما یاد داده اند دیگر درست نیست! به ما اعتقاد داده شد که تنها گزینه ای که ما می خواهیم سالم تر باشیم ، خوردن غذاهای کم چرب ، نان ، تن سبزیجات و داشتن یک سبک زندگی فعال است.


هرم قدیمی همچنین به ما آموخته است که تا آنجا که ممکن است از چربی و روغن خودداری کنید تا "سالم" باشد. اما این امروز دیگر صدق نمی کند. در حقیقت ، بسیاری از رژیم های غذایی مبتنی بر چربی وجود دارد مانند برنامه های کم کربوهیدرات و کتو که بر افزودن مقداری چربی به رژیم غذایی شما تمرکز دارند.


مطالعات مختلف نشان داده است که چربی های اشباع نشده چند ماده ای ممکن است یک گزینه سالم تر باشد ، به ویژه برای افرادی که نگران سلامت قلب هستند.

کدام روغن برای کاهش وزن بهتر است: نارگیل یا آووکادو؟

هم روغن نارگیل و هم روغن آووکادو می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند و من دلیل آن را به شما می گویم.


روغن نارگیل مستقیماً از گوشت نارگیل تازه استخراج می شود. از آنجایی که روغن نارگیل منبع بزرگی از اسیدهای چرب است ، بدن شما را به سوزاندن چربی و تأمین انرژی بیشتر به بدن تشویق می کند که به معنی انرژی بیشتر برای ورزش است.


از طرف دیگر ، روغن آووکادو غنی از چربی های اشباع نشده سالم برای قلب است که سطح کلسترول ما را بهبود می بخشد. وقتی رژیم داریم معمولاً سعی می کنیم بشقاب خود را با سبزی پر کنیم تا سیر شویم ، اما یک دقیقه صبر کنید ، فقط بخاطر اینکه آنها را می خورید به این معنی نیست که آنها را جذب می کنید.


اما روغن آووکادو از آن مراقبت می کند ، جذب آنتی اکسیدان کاروتنوئیدها را تا 17 برابر افزایش می دهد.

روغن نارگیل و روغن اجتناب ناپذیر با مزایای کاهش وزن هم تراز هستند ، بنابراین تصمیم گیری در مورد کدام یک را به شما می سپارم.



آیا می توانم یکی را جایگزین دیگری کنم؟

این به کاری که قصد دارید با آن انجام دهید بستگی دارد. من در مورد وبلاگ مربوط به سالم ترین روغن هایی که می توان با آنها طبخ کرد ، خلاصه ای از این نوع روغن ها را با روش های خاص پخت و پز انجام دادم.


اگر می خواهید روغن را به سالاد بپاشید ، به یک نوع طعم مانند روغن نارگیل احتیاج دارید. اما اگر قصد پخت دارید ، می خواهید به دنبال روغنی بروید که عطر و طعم خنثی دارد و بر محصولات پخته شده شما غلبه نخواهد کرد. مگر در مواردی ، شما در حال پخت چیزی با موضوع نارگیل هستید.

کدام یک برای پخت و پز بهتر است؟

می گویم بستگی به چیزی دارد که می پزید. هنگام تصمیم گیری بین روغن نارگیل و پرهیز از روغن برای وعده غذایی بعدی خود ، توجه کنید که این نقطه سیگار کشیدن است.


نقطه دود چیست؟ نقطه دود روغن نقطه ای است که روغن شروع به سوختن می کند و همه چیز دود می شود (که البته شما نمی خواهید!)


هنگامی که روغن را فراتر از دود آن گرم می کنید ، نه تنها روی طعم تأثیر می گذارید بلکه باعث آزاد شدن ترکیبات بدون رادیکال می شود که برای بدن شما مضر هستند.


نقاط دود:


روغن نارگیل: 350 درجه فارنهایت

روغن آووکادو: 520 درجه فارنهایت

بنابراین برای تمام نیازهای شما برای پخت و پز با حرارت بالا ، بهترین گزینه روغن آووکادو است ، خصوصاً اگر در یک برنامه ریزی گوشت خرد کرده و سرخ می کنید.


چه طعم سبک تری دارد؟

روغن نارگیل طعم شیرین و خوبی از نارگیل دارد. بنابراین اگر طرفدار طعم نارگیل نیستید ، هر چقدر هم برای سفر لاغری مفید باشد ، توصیه می کنم روغن دیگری انتخاب کنید.


در پایان روز ، من معتقدم که شما باید از غذایی که می خورید لذت ببرید ، خواه رژیم داشته باشید یا نه.


از طرف دیگر روغن آووکادو طعم ملایم و مغزیزی و عطر سبک آووکادو دارد. اگر به دنبال روغنی هستید که بر ظروف شما غلبه نکند ، قطعاً روغن برای شما مناسب است.


لینک منبع: دکاموند شیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد