من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

چگونه می توان پوست را یک شبه آبرسانی کرد


در کنار شکستگی ها ، خشکی پوست ممکن است یکی از دلهره آورترین موضوعات پوستی باشد که بتواند با آن مبارزه کرد - نه فقط به دلیل ناراحتی که همراه خود را به همراه آوردن (ahem ، لکه های پوسته و بافت) ، همچنین به این دلیل که می توانید ویرانی کنید در راه ایجاد کند. آرایش اعمال می شود در حالی که استفاده از مرطوب کننده SPF روزانه برای محافظت در برابر آفتاب و رطوبت کوتاه مدت ضروری است ، اما جادوی واقعی شما در طول شب برای مراقبت از پوست است. از مرطوب کننده گرفته تا ماسک های صورت شبانه ، مواردی وجود دارد که می تواند آنها را در برنامه روزانه خود بگنجانید (و اگر آنها را برای جلوگیری از آنها ادامه دهید) که نیاز به پوست برای خوابیدن به بدن شما دارد. و بهترین قسمت؟ سود آنها اضافه شده از کم کردن سرعت نشانه های پیری ، به عنوان پوست شما بیشتر احتمال دارد که شما محصولات خود را در شب استفاده کنید (در حالی که آن ، در حالت تعمیر) در مقابل در طول روز (زمانی که آن ، در حالت حفاظت) . اگر شما ، آماده برای خواب بیدار سالم تر ، چهره درخشان دوباره ، حفظ خواندن به یاد بگیرند که چگونه به دور یک شبه پوسته پوسته شدن پوست.



چه ، فرق بین خشک و پوست خشک؟

اگر ممکن است یکسان باشد به نظر برسند ، اما خشکی پوست و پوست کم آب از نظر علل ، ظاهر و درمان بسیار متفاوت است. خشکی پوست - مانند چربی یا ترکیبی - به نوعی پوست اطلاع رسانی می شود و به دلیل این که پوست چربی قادر به تولید نیست (با نام مستعار سبوم) فاقد رطوبت است. پوست خشک منحصر به فرد احساس می کند و به نظر من می رسد خشن و یا پوسته پوسته در بافت ، و در شرایطی که آن ، بازدید از احتمال زیاد یک محصول جانبی از ژنتیک ، همچنین می تواند چیزهایی مانند دو آب آب گرم و بیش از حد لایه استفاده ایجاد می شود. از طرف دیگر ، پوست کم آب به یک بیماری پوستی اشاره دارد و به دلیل کمبود آب در پوست نیاز به آبرسانی دارد.



چرا پوست من اینقدر کم آب شده است؟

پوست کم آب ممکن است به دلیل استفاده از عوامل ایجاد شود. مقصر اصلی؟ عدم آبرسانی کلی. مانند بدن ما ، پوست ما برای درخشان و سالم ماندن به آبرسانی مناسب است. اگر آن را ندارد ، تی هیدراتاسیون کافی است (هشت فنجان آب در روز باید آن را انجام دهد) ، آن را به تجربه تجربه دست دادن آب آغاز خواهد شد. دلایل دیگری که باید در نظر گرفت سبک زندگی و عوامل محیطی است که باعث تبخیر آب از روی پوست می شود (مانند کافئین و الکل ، رژیم غذایی حاوی غذاهای حاوی سدیم یا شیرین و رطوبت). اگر پوست شما کم رنگ است ، احساس سفتی یا خطوط ریز مشخص را نشان می دهد ، کمبود آب دارد (فکر کنید: بعد از یک شب بیداری زیر خط چشم چشم برجسته شود).



6 نکته برای داشتن پوست سالم و مرطوب یک شبه

آماده مقابله با پوست خشک یا کم آب بدن خودتان نیستید؟ در اینجا شش نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک چهره درخشان صبح زود نشان دهید.


به طور مناسب لایه برداری کنید

لایه برداری کمک می کند تا پوست را بهبود ببخشد ، بدون زرق و برق توسط پوسته ریزی دور سلول های مرده پوست را تازه ، سالم ، پوست نرم و صاف. این به سایر محصولات شما کمک می کند تا نفوذ کنید تا بتوانید نفوذ کنید (و نه در سطح پوست مرده بنشینید). همان طور که گفته شد ، لایه بیش از حد ممکن است نتیجه عکس داشته باشد و خشکی را تشدید کند. محدودیت لایه بندی خود را به یکی دو بار در هفته و انتخاب برای یک لایه بردار شیمیایی در مقابل فیزیکی یک آنها ، دوباره دور لطیف بر روی پوست و آنها را خرد اشک غیر خاص. لایه بردارها به دو شکل اصلی وجود دارند: اسیدهای آلفا هیدروکسی (یا AHA ، که هم برای پوست خشک و هم برای بدن کم آب مناسب است) و اسیدهای بتا هیدروکسی (یا BHA ، که برای انواع پوست های چرب ، ترکیبی یا مستعد آکنه مناسب هستند) این ، استفاده از این لایه بردارها در شب پس از استفاده از مواد شوینده مهم است ، زیرا در صورت استفاده در طول زمان باعث حساسیت بیشتر پوست به آفتاب می شود.


از ماسک صورت شبانه استفاده کنید

در حالی که بعضی از ماسک های صورت قرار می گیرد شستشو داده شود ، ماسک های شبانه فرموله شده اند و تا زمان خواب استفاده می شوند و می توانند در پوست خشک یا کم آب موثر باشند. مشابه مرطوب کننده های شبانه از نظر ویسکوزیته ضخیم تر ، ماسک های صورت شبانه دارای ماده م فعالثر است که با هم کار می کند تا مراقبت خاص از پوست شما را برای قرار دادن شما انجام دهد. و چون آنها ، دوباره در یک شب به سمت چپ می رود ، مواد سازنده فعال را برای استفاده از پوست فراهم می کند. برخی از ترکیبات مانند اسید سالیسیلیک و اسید لاکتیک نیز می توانند باعث افزایش سلول شوند ، زیرا سلولهایی که به طور طبیعی در خواب اتفاق می افتند باعث باز شدن سلول می شوند.


یک مرطوب کننده را در نظر بگیرید

در آب و هوای خشک زندگی می کنید؟ یک رطوبت ساز را یک شب در نظر بگیرید تا دوباره رطوبت به هوا وارد شود. این می تواند به بهبود شرایط ترک خورده کمک کند و به پوست کمک کند تا سطح رطوبت مناسب برای حفظ کند. سازندگان رطوبت به ویژه اگر در ماه های سردتر زمستان استفاده شود ، باعث می شود پوست مفید باشد ، زیرا این شیفت فسلی به طور غیرمستقیم شامل گرم شدن در محیط داخلی ، لوله کشی دوش آب گرم و وزش باد شدید است که همگی می تواند به خشکی ، پوسته پوسته شود. و قرمز شدن پوست کمک می کند.


 

از رتینول ها خودداری کنید

استفاده شده است که رتینول برای ضد پیری نجات دهنده وجود دارد ، اما اگر برای شروع پوست شما به طور طبیعی خشک است ، ممکن است بخار استفاده از آنها را خودداری کنید. انواع پوست های خشک کننده بیشتر در معرض آوارض جانبی هستند که رتینول ها می توانند از جمله لایه بندی ، قرمزی و ایجاد ایجاد کنند. در صورت لزوم ، به دنبال یک رتینول بدون نسخه پزشک بروید که غلظت کمتری نسبت به یک رتبه بندی تجربی با درجه بالا دارد و در صورت مشاهده واکنش های جانبی ، کمی استراحت کنید.



از کرم دور چشم استفاده کنید

پوست اطراف ناحیه چشم نازک ، ظریف است و به احتمال زیاد خشکی را تجربه می کند و علائم پیری را نسبت به سایر قسمت های صورت نشان می دهد. این امر باعث می شود هر شب استفاده از کرم دور چشم و مواد مغذی برای شادابی و درخشش پوستی ضروری باشد. برای یک کرم چشم واقعا تفاوت دارد ، آن هم به پوست جذب می شود ، به همین دلیل است که به آن نیاز دارد ، بهترین در شب استفاده می شود. ایمننا ، یک نرم افزار در طول روز در زیر ساطور شما ممکن است محصولات خود را سر خوردن بر روی نرم و صاف است ، اما شما برنده ، الزاما دروغ آبرسانی پوست از کرم چشم خود را از آن ، فروش سایر محصولات پوشیده شده است. برای استفاده از صحیح از انگشت حلقه خود ، کرم زیر چشم و استخوان مداری را به آرامی مخلوط کنید.



سرم آبرسان بزنید

کسانی که با پوست کم آب دست و پنجه نرم می کنند از سرم آبرسانی که پوست تشنگی آنها را فرو می کند می تواند بهره مند شود می تواند. به خصوص که شب استفاده می شود ، آنها با ریتم شبانه روزی بدن کار می کنند تا پوست را ترمیم کرده و باعث سلول سازی مجدد شود. سعی کنید سیستم Cryo SiO Beauty را در برنامه مراقبت از پوست در شب خود بگنجانید. این شامل Cryodrop ، ابزاری برای محافظت از پوست است که از سرما درمانی برای کاهش قرمزی و پف (که هر دو از آوارض جانبی پوست کم آب وجود دارد) و همچنین سرم انرژی است که باعث آزاد شدن قطرات آب و ترکیب آنتی اکسیدان می شود. برای پوست صاف ، چاق و مرطوب استفاده شود.



نتیجه گیری

درمان پوست خشک یا کم آب بدن می تواند علائم پیری را به حداقل برساند ، باعث می شود پوست شما به طور طبیعی درخشان به نظر برسد و یک آرایش نرم افزار ایجاد کند. کشف دلیل اصلی پوست خشک و پوسته پوسته می تواند زمینه را برای یک برنامه درمانی موفقیت آمیز کند ، زیرا خشکی پوست و پوست کم آب به انواع دیگر نیاز دارد. اگر پوست را خشک کنید ، به دنبال سرم های مرطوب کننده و مرطوب کننده هستید و لایه را بیش از حد استفاده می کنید و از آب گرم استفاده می کنید ، صورت خود را انجام دهید. پوست کم آب باید کافئین و الکل را محدود کند و در طول روز به طور مناسب آب می کند کند. سرانجام ، یک رطوبت ساز می تواند به شما کمک کند تا در صورت زندگی در آب و هوای خشک ، رطوبت به هوا اضافه شود تا با پوست ترک خورده مقابله کند. اگر شما ، دوباره واقعاً با خشک یا پوست خشک تلاش کنید ، سفر به متخصص پوست خود را ممکن است مفید باشد.


لینک مطلب : https://b2n.ir/g23639

آیا آکنه قارچی یک چیز واقعی است؟


متخصص پوست دارای مجوز از هیئت مدیره اخباری برای شما و اطلاعات نادرست در شبکه های اجتماعی است: آکنه قارچی به هیچ وجه طبقه بندی آکنه نیست. این حتی یک تشخیص واقعی هم نیست. در واقعیت ، این یک نام ساخته شده برای چیز دیگری است که کاملا متفاوت با آکنه است ، و به طور دقیق بر روی بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد - نه صورت. به شخص حرفه ای اجازه می دهد تا جای TikTok ، آکنه های قارچی را برای پاک کردن شما فراهم کند.


پس آکنه قارچی دقیقاً چیست؟

آکنه قارچی در واقعیت نوعی عفونت در فولیکول مو است که از نظر علمی فولیکولیت pityrosporum یا فولیکولیت مالاسزیا نامیده می شود. مهم نیست که شما آن را چه بنامید ، التهاب و خارش های پوستی مانند آکنه در اثر تقویت مخلوط موسوم به مالاسزیا ایجاد می کند که در طبقه بندی بیولوژیکی قارچ قرار دارد ، Shereene Idriss ، متخصص در Union Square Laser Dermatology در شهر جدید یورک به Allure می گوید.

 

ادامه مطلب ...