من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

چند نکته شگفت انگیز زیبایی برای صورت



 1. صورت خود را دو بار در روز بشویید

اولین نکته از 50 نکته برتر زیبایی صورت. دو بار در روز بشویید! هدف این نیست که به سادگی  صورت خود را با آب بشویید، بلکه از یک پاک کننده سبک صبح و عصر استفاده کنید. پوست شما در شب ترمیم می شود و صبح تمام سلول های مرده به سطح می آیند. پاک کننده صورت بهترین راه برای از بین بردن چنین سلول های مرده ای است!

نکته 2. عرق کردن در واقع برای شما خوب است!

اگر از خوانندگان وبلاگ زیبایی ما هستید، پس فواید ورزش را برای سلامتی خود آموخته اید. آنچه ممکن است ندانید فواید بسیار مهم ورزش بر روی پوست است. با ورزش، مواد مغذی به سلول های پوست شما اضافه می شود تا حتی بهتر عمل کنند.

نکته شماره 3. صورت خود را ماساژ دهید

صورت شما از 57 ماهیچه تشکیل شده است. آیا وقت آن رسیده که با آنها کنار بیایید؟ تمرینات ساده ماساژ عضلات صورت را تحریک می کند و بدون دردترین لیفت صورت را به شما ارائه می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند دقیقه در روز را به ماساژ دادن بپردازید!

نکته 4. نسبت به بتاکاروتن هوشیار باشید

بتاکاروتن، یک آنتی اکسیدان طبیعی قوی ضد پیری، رنگدانه ای در غذاهای تازه زرد و قرمز است که بدن برای تولید سلول های جدید به ویتامین A تبدیل می کند. دوز مصرفی خود را از زردآلو، هلو، شلیل، سیب زمینی شیرین، هویج و سبزیجات برگ دار دریافت کنید. 

نکته شماره 5. آب بیشتری بنوشید

متأسفانه بسیاری از ما روزانه بیش از 5 لیوان آب نمی نوشیم، به خصوص در ماه های زمستان. مقدار آن را دو برابر کنید و در عرض دو ماه تفاوت قابل توجهی در پوست خود خواهید دید. روشن تر، سالم تر و مهمتر از همه هیدراته خواهد شد.

نکته 6. ضد آفتاب را فراموش نکنید

اگرچه یادآوری هر بار دشوار است، اما حقیقت این است که اگر قبلاً ضدآفتاب روی صورت خود قرار نداده اید، هرگز از خانه بیرون نروید. ضد آفتاب از ایجاد چین و چروک، لک، شل شدن و سرطان پوست جلوگیری می کند. یکی با SPF 30 را انتخاب کنید که به شما آبرسانی بیشتری می دهد.

نکته شماره 7. لب های شاداب

سلول‌های سرطانی، که اغلب روی لب‌ها ظاهر می‌شوند، نسبت به سایر انواع سرطان که در سایر نقاط بدن ظاهر می‌شوند، بیشتر احتمال دارد متاستاتیک شوند. لب های خود را با یک ضد آفتاب مخصوص یا یک جزء نرم کننده مانند ژل نفتی که از لایه برداری جلوگیری می کند محافظت کنید.



نکته 8. همیشه از عینک آفتابی استفاده کنید

آنها علاوه بر سبک، از چشمان شما و ناحیه اطراف آنها محافظت می کنند، که به ویژه حساس است و به راحتی "شکستن" می شود. اگر فقط در روزهای بارانی اینها را در خانه فراموش کنید، شما را معذور می کنیم!

نکته 9. خوابیدن به میزان مناسب

خواب یکی از مهم ترین و ساده ترین نکات زیبایی برای صورت است. هر چه بیشتر بخوابید ، پوست شما زمان بیشتری برای ترمیم و بازسازی دارد. بنابراین مطمئن شوید که هر شب حداقل 8 ساعت بخوابید. این یکی از مهم‌ترین عادت‌هایی است که می‌توانید برای زیباتر کردن صورت خود ایجاد کنید. 

نکته 10. "سلاح مخفی"

وقتی دیر خوابیده اید و باید خیلی زود از خواب بیدار شوید و زمانی برای بهبودی پوستتان باقی نمی گذارید، چه می کنید؟ پاسخ این است که پوست خود را با صرف چند دقیقه برای درمان آن تقویت کنید. با یک پاکسازی کامل شروع کنید، با یک تونر ادامه دهید و مرطوب کننده خود را فراموش نکنید و آن را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید. 

نکته 11. صورت را درست نکنید

از بین تمام نکات زیبایی برای صورت، این یکی ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما یکی از مواردی است که شما به آن فکر نمی کنید. چهره سازی و استفاده از حالات چهره مشخص باعث ایجاد چین و چروک بین ابروها و چشم ها می شود. آگاهی از حالات صورت خود، به خصوص در زیر نور خورشید، در وهله اول جلوی ظاهر شدن آنها را می گیرد.

نکته 12. برای لایه برداری بله!

لایه برداری مکرر سلول های مرده را راحت تر از بین می برد و سلول های جدید را تقویت می کند. با این حال، باید با پوست خود مهربان باشید، زیرا لایه برداری دردناک آن را تحریک می کند. برای رسیدن به نتیجه عالی، خود را با حرکات دایره ای ماساژ دهید.

نکته 13. از ماسک صورت استفاده کنید

درباره ماسک خواب چه می دانید؟ نه آن لباس های ابریشمی که آدری هپبورن در صبحانه در تیفانی پوشید، بلکه مرطوب کننده ها. آنها را بعد از درمان عصرانه خود اعمال می کنید و صبح سرحال تر از همیشه از خواب بیدار می شوید!


نکته 14. کمک یک متخصص

و فراموش نکنید، گاهی اوقات مداخله یک متخصص بهترین انتخاب است. بنابراین، می توانید با یک متخصص زیبایی یا متخصص پوست تماس بگیرید تا لایه برداری عمیق را به شما انجام دهد. زیاده روی نکنید، دو بار در سال باید حداکثر باشد!

نکته 15. آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان های موجود در غذاهای مختلف به دلیل خواص مفید خود شناخته شده اند. به ویژه، آنها دفاع پوست شما را در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و آلودگی محیطی تقویت می کنند. بنابراین غذاهای غنی از ویتامین های A، C و E مانند گوجه فرنگی، انواع توت ها و سبزیجات سبز را انتخاب کنید.

نکته 16. امگا 3 کسی است؟

غذاهای غنی از اسیدهای چرب ω-3 مانند سالمون، روغن زیتون و گردو، غشای سلول های پوست را تقویت می کنند و در نتیجه سدی قوی تر در برابر خطرات محیطی ایجاد می کنند.

نکته 17. خطوط ریز را از بین ببرید

برای جلوگیری از پیری و اطمینان از سفت ماندن پوست لطیف دور چشم، صبح و شب بعد از 25 سالگی کرم دور چشم را در بالا و زیر دور چشم بمالید.

نکته 18. از بین بردن لکه ها

آلودگی محیط در پوست ما مشهود است و می تواند به سرعت منجر به هایپرپیگمانتاسیون شود. این ممکن است حتی زمانی که در یک روز ابری در ماشین خود هستید یا زمانی که برای مدت طولانی با رادیاتور در نزدیکی خود در دفتر هستید، رخ دهد. هیدروکینون یک ماده سفید کننده است که در برابر هایپرپیگمانتاسیون پوست عمل می کند و ایمن ترین راه حل برای لکه بینی است، اگرچه در پوست های تیره، ممکن است به جای رفع مشکل، مشکل را برجسته کند، بنابراین اگر پوست تیره ای دارید از آن استفاده کنید. 

نکته 19. کرم دور چشم را لک نکنید

ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است. در مقایسه با بقیه پوست، می تواند بسیار راحت تر متورم یا پاره شود. به همین دلیل است که هرگز کرم دور چشم Caviar of Switzerland  خود را فراموش نکنید . مقدار سخاوتمندانه و یک ماساژ سبک برای ساده ترین نکات زیبایی برای صورت ایده آل است!

نکته 20. بهترین را برای پوست خود بسازید

حتی اگر پوست شما سالم باشد، ممکن است در همان زمان همچنان حساس باشد. 


لینک کوتاه

https://is.gd/Vc6mbJ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد