من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

چند مزیت برتر آرایش



همه زنان بسیار آرایش ندارند اما - با آرایش مناسب می توانند بسیار قدرتمند باشند. " - بابی براون


خانم ها فرقی نمی کنند که آرایش کنند یا نه. در سالهای اخیر آرایش به یکی از مهمترین ابزارهای زنان تبدیل شده است. آنها از آرایش استفاده می کنند و به مهارت های خود افتخار می کنند و ما مشکلی در آن نمی بینیم.

از زمان بسیار قدیم ، مردم همیشه راههایی برای پایین آوردن زنان در زمانی که در بهترین زندگی خود بودند ، پیدا کرده اند. اکنون این آرایش آنهاست که مردم فکر می کنند درست نیست.


اگر صورت کامل آرایش کنید ، آنها در مورد آرایش بیش از حد شما قضاوت می کنند و اگر هیچ موردی را اعمال نکنید ، مسئله ای برای شما پیش می آید که نباید خوب باشید.


مانند بسیاری از چیزهای دیگر زنان یاد گرفته اند که گذشته از همه این قضاوت ها را نگاه کنند و با غرور خود را حمل کنند ، خواه آرایش کنند یا نه.


با وجود همه ما ، اهمیت آرایش را آموخته ایم و دفعه بعدی که کسی از شما می پرسد چرا آرایش مهم است ، می توانید چشمهای کاملاً آرایش خود را خاموش کنید تا به سوال آنها پاسخ دهید:


اهمیت آرایش

در اینجا چیزی است که شما برای توضیح اهمیت آرایش برای خود نیاز دارید:


بهترین دلایل و مزایای استفاده از آرایش

1. آرایش اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد می کند

مهمترین دلایل آرایش این است که احساس اعتماد به نفس بیشتری در شما ایجاد می کند. خواهید فهمید که آرایش می تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید ، یعنی دختران با آرایش اعتماد به نفس بالاتری خواهند داشت و آماده استفاده در روز هستند. این حس کنترل اضافی برای ایجاد نگرش مثبتی که لیاقت آن را دارید هنگام خروج از جهان ، ضروری است.

2. پوست شما را محافظت می کند

آرایش به شما کمک می کند تا از پوست خود محافظت کرده و از آلودگی ، دود و غیره که به پوست آسیب می رساند در امان باشد. آرایش یک مانع جزئی در اطراف پوست شما ایجاد می کند تا پوست در معرض مستقیم گرد و غبار قرار نگیرد. در حالی که قرار نیست آرایش محافظت کامل داشته باشد ، خطر آسیب دیدن حداقل در حداقل خواهد ماند.


3. آرایش به بهبود ظاهر شما کمک می کند

هر زنی می خواهد بهترین ظاهر خود را داشته باشد ، اما اغلب سخت است ، اینجاست که آرایش می تواند مفید باشد. یک زن می تواند از آرایش استفاده کند تا برجسته و جذاب به نظر برسد. از همه بهتر ، آرایش می تواند بسیاری از ویژگی های طبیعی زن را تقویت کند. یک رژگونه خوب می تواند به گونه های برجسته و کمی سبک تر و برجسته تر کمک کند.


4. هنگام آرایش بیشتر با روز خود لذت خواهید برد

آرایش تمام این است که در زندگی خود کمی لذت ببرید. مطمئناً نمی خواهید از تمام کارهایی که هر روز انجام می دهید دیوانه شوید. بنابراین ، افزودن کمی آرایش به شما کمک می کند تا ظاهری بهتر و با اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.


5. آرایش باعث می شود در عکس ها بی نقص به نظر برسید

می توانید از آرایش استفاده کنید تا در عکس ها بهترین جلوه را داشته باشید. گاهی اوقات ویژگی های طبیعی صورت شما تماماً به چشم نمی آید. اما با آرایش ، می توانید ظاهری درخشان به چهره خود بیفزایید و سبکی خوب تولید کنید که لمس زیبایی را به اطراف شما می بخشد و به شما کمک می کند تا در دوربین جلوه ای عالی داشته باشید.


6. هنگام استفاده از آرایش می توانید چهره بهتری پیدا کنید

رنگ پوست شما ممکن است خیلی روشن یا متراکم به نظر برسد. این مسئله در ناحیه صورت به خوبی قابل ملاحظه است ، جایی که ممکن است برای حفظ زیبایی ظاهری مشکل داشته باشید. اما با آرایش می توانید رنگ پوست خود را کمی روشن یا جذاب نشان دهید. آرایش به گونه ای سود می برد که پوست صورت شما کمتر در معرض آلودگی هایی باشد که باعث سلامت پوست صورت می شوند.

7. آرایش همیشه به شما کمک می کند تا جوان تر به نظر برسید

یکی از مفیدترین مزایای آرایش این است که زنان اغلب به آن مرحله می رسند که باید در مورد سن خود دروغ بگویند. اما می توانید این دروغ ساده را با آرایش کمی راحت تر کنید. هنگام استفاده از آرایش به روش صحیح می توانید خطوط ریز ، چین و چروک و سایر نقاط پیری را پنهان کنید.


8. شما لیاقت کمی وقت برای خود دارید

زمانی را که شما برای آرایش روی پوست خود صرف می کنید ، زمانی در روز است که می توانید در مورد خود و آنچه می خواهید در طول روز انجام دهید فکر کنید. هر زنی با اعتراف به مزایای آرایش ، سزاوار است کمی وقت خود را متمرکز کند.


9. آرایش به شما کمک می کند تا روزانه پاکسازی کنید

در پایان روز باید آرایش خود را پاک کنید. خوشبختانه پاک کننده ها به شما کمک می کنند تا احساس سلامت صورت و پوست خود را حفظ کنید. با تمیز کردن ، آلودگی اضافی و سایر لکه های موجود در منافذ پاک می شود تا تمیز بمانند. استفاده از آرایش روند پاکسازی را به عنوان روال معمول خود حفظ می کند که به حفظ یک پوست درخشان کمک می کند.


 همچنین بخوانید: 10 نکته برای درخشش پوست


10. می توانید احساس خود مراقبتی خود را به نمایش بگذارید

استفاده از آرایش ، احساس مراقبت از خود را به نمایش می گذارد ، که باعث می شود در میان افراد متمایز باشید. از همه بهتر ، دلایل آرایش این است که به شما کنترل بیش از اندازه پوست شما را که سزاوار آن است ، می دهد.


اگرچه بسیاری از تأثیرات مثبت آرایش و فواید استفاده از آرایش وجود دارد ، شما همچنین باید ببینید که آرایش بر روی پوست چگونه کار می کند. پوست شما برجسته به نظر می رسد و هنگام استفاده از آرایش به روش صحیح احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت.


11. این یک هنر است

"با یک آرایش خوب ، هر خانمی می تواند یک هنرمند باشد"


دفعه بعد که کسی گفت آرایش آسان است ، شما ویدیویی از شخصی را نشان می دهید که یک تصویر کامل را روی صورت خود نقاشی می کند. خوب ، به یک دلیل حرفه ای های آرایش هنرمند خوانده می شوند.


آرایش هنر بازی با رنگ ها و آمیختن برای ایجاد چهره ای کاملا مجسمه است. شما شوکه خواهید شد اگر بدانید چه چیزهایی را نمی توانید با آرایش ایجاد کنید. محصولات بسیاری در بازار موجود است که شما می توانید از بین آنها انتخاب کرده و هر آنچه را که در چهره خود احساس می کنید ایجاد کنید.


12. به ما اعتماد به نفس می دهد

هر زنی علی رغم آرایش واقعاً زیباست. آنچه آرایش می کند این است که به زیبایی شما می افزاید. همچنین به شما کمک می کند تا نقص های کوچک را پنهان کرده و چهره شما را یکدست کند.


ممکن است از بعضی چیزهای صورت خود احساس بدی داشته باشید و ممکن است باعث آزار شما شود. هنگام صحبت با شخصی ممکن است مدام از خود بپرسید که آیا به جوش شما نگاه می کند یا نه.


تمام آرایش شما این است که فشار بیشتری به شما می دهد و می توانید با این اعتماد به نفس دنیا را تصاحب کنید.


13. پوست ما را بی نقص نشان می دهد

گریم یک هنر است. تمام زمانی که شما برای مخلوط کردن تمام آرایش ها صرف می کنید تا آرایش شما به نظر برسد که پوست دوم شماست کار ساده ای نیست.


اگر سایه مناسبی برای رنگ پوست خود دارید و مهارت های آرایشی خوبی دارید ، مردم به سختی می توانند حدس بزنند که آرایش کرده اید. پوست ما کامل نیست ، می شکند ، کدر می شود و برنزه به نظر می رسد. با آرایش مناسب و کمی رژگونه ، دیگر نگران هیچ یک از این مشکلات نخواهید بود. شما می دانید چه می گویند ، جعل کنید تا درست کنید. بنابراین تا زمانی که روی بهبود پوست کار نمی کنید ، می توانید با آرایش کمی آن را جعل کنید.


14. از پوست صورت شما محافظت می کند

اکثر مردم استدلال می کنند که هیچ منافع واقعی آرایش وجود ندارد اما کاملا اشتباه است زیرا آرایش نه تنها به اعتماد به نفس کمک می کند و باعث می شود پوست بهتر جلوه کند بلکه از آن محافظت می کند. اگر تعجب می کنید که چرا خودتان به آن فکر کنید / باید در طول روز آلودگی ، گرد و غبار و سایر مشکلات مشابه را پشت سر بگذارید.

آرایش شما به عنوان یک لایه برای محافظت از صورت شما در برابر همه این مشکلات عمل می کند. همچنین ، بیشتر آرایش ها اکنون با SPF ارائه می شوند و از این رو در برابر اشعه های مضر UV نیز محافظت بیشتری می کنند.


15. شما به نظر می رسد کنار هم

به همان اندازه که لباس و لوازم جانبی شما برای برجسته شدن در بین جمعیت مهم است ، آرایش نیز اهمیت دارد. اگر لباس زیبایی داشته باشید و آرایش نداشته باشید ، احتمالاً ممکن است مردم فکر کنند که شما فقط راحت لباس پوشیده اید اما لحظه ای که آرایش صورت خود را روی گونه ها و رنگ لب های خود اضافه می کنید ، مردم فکر می کنند شما آماده هستید برای یک رویداد


همیشه بهتر است مقداری آرایش استفاده کنید تا صورت شما فوراً روشن شود و ترفندی برای اینکه همیشه مرتب کنار هم باشید بدون اینکه کار زیادی انجام دهید.


16. شما همیشه آماده هستید

اینستاگرام و اسنپ چت اکنون به بخشی مهم از زندگی ما تبدیل شده اند. ما باید روز خود را در داستان های خود در همه جا با دوستان خود به اشتراک بگذاریم.


هنگامی که آرایش دارید ، همیشه آماده دریافت عکس OOTD یا سلفی ای هستید که همیشه برای دوربین آماده به نظر می رسید.


17. درمانی است

ممکن است در این مورد بحث کنید اما بسیاری از افراد موافق با این آرایش به نوعی درمانی برای آنها تبدیل شده اند. بسیاری از درمانگران مردم را تشویق می کنند که درگیر یک فعالیت خلاقانه شوند تا به آرامش ذهن شما کمک کند.


وقتی آرایش می کنید ، بخشی از یک فرایند خلاقانه هستید ، می توانید با آن وحشی شوید و به همان اندازه که می خواهید دیوانه شوید و مردم از مهارت های شما قدردانی کنند. مردم در مورد چگونگی تغییر آرایش برای آنها و اینکه چگونه می توانند احساسات فروخورده خود را از طریق آرایش آزاد کنند ، صریح و واضح هستند.


18. به شما کمک می کند چهره خود را بهتر درک کنید

هنگامی که هنگام آرایش به صورت خود نزدیک هستید ، چهره خود را بهتر درک می کنید و درک می کنید. شما یاد می گیرید که چه کاری باید انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید تا آرایش شما بهتر و بی عیب به نظر برسد. شما منحنی های صورت خود را درک می کنید و روش های مختلفی را که می توانید چهره خود را بهتر تقویت کنید یاد می گیرید.


ما همیشه از اهمیت آرایش در زندگی خود اطلاع داشتیم اما قادر به یافتن کلمات مناسب برای توصیف آنها نبودیم. بنابراین اجازه ندهید کسی در غیر این صورت به شما بگوید اگر عاشق خرید و آرایش هستید ، این خود شما هستید که باید از این موضوع احساس خوشبختی کنید. نیازی به تحت تأثیر قرار دادن کسی نیست. بگذارید هرچه دوست دارند بگویند ، شما آنچه را می خواهید ادامه دهید.


دفعه بعدی که کسی گفت شما بیش از حد آرایش کرده اید ، به او می گویید باید خود را با آرایش محاصره کنید و نه منفی.



لینک کوتاه: http://gg.gg/umqqo

تمام آنچه درمورد میکروبلیدینگ باید بدانید


برای افرادی که ابروهای نازکی دارند و بدنبال چیزی هستند که برخی آن را نیمه دائمی می دانند ، میکروبلیدینگ یک گزینه است. در اینجا مواردی است که باید در مورد این روند جدید بدانید ، از جمله حقایق ، هزینه ها و خطرات مرتبط با آن.


اصطلاح "میکروبلیدینگ" برای چند سال وجود داشته است و اخیراً افراد مشهوری از جمله مدونا مورد توجه قرار گرفته اند.


میکروبلیدینگ یک روش خال کوبی آرایشی است که نواحی نازک ابرو را پر می کند تا پرتر به نظر برسد. برخلاف خال کوبی سنتی ، که دائمی است ، رنگ آمیزی میکروبلیدینگ ممکن است تا 3 سال طول بکشد. زیرا میکروبلیدینگ از ابزارهای مختلف و مقدار کمی رنگدانه استفاده می کند.


حقایق سریع در مورد میکروبلیدینگ:

این فرایند شامل استفاده از یک ابزار میکروبلید دستی با سوزن است.

میکروبلیدینگ شامل نفوذ به پوست است و اگر افراد غیر آموزش دیده تحت شرایط غیر بهداشتی تمرین کنند عفونت امکان پذیر است.

موفقیت روش میکروبلیدینگ به شخصی که آن را انجام می دهد بستگی دارد.

میکروبلیدینگ چیست؟

یک متخصص زیبایی با استفاده از ابزاری میکروبلید رنگدانه های رنگی را که شبیه موهای واقعی هستند استفاده می کند. اثر رنگ با گذشت زمان کمرنگ خواهد شد ، بنابراین ممکن است لمس کردن برای حفظ ظاهر مطلوب لازم باشد.


گفته می شود میکروبلیدینگ ابروهایی با ظاهر طبیعی و مشخص ارائه می دهد ، اما به طور معمول انجام این کار مدتی طول می کشد تا کامل شود.


روش اولیه ممکن است چند ساعت طول بکشد و ابروها بلافاصله پس از درمان اولیه تیره تر به نظر می رسند.


این احتمال وجود دارد که پس از چند هفته رنگ آن کمرنگ شود و ممکن است به یک تماس لمسی نیاز باشد.


از چه چیزی باید آگاه بود

تمام اقدامات آرایشی ، از جمله میکروبلیدینگ و خال کوبی آرایش دائمی ، خطرات احتمالی مرتبط با آنها را دارد.


همچنین لازم به یادآوری است که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مواد افزودنی رنگ رنگدانه های مورد استفاده در این روش های آرایشی را برای منبع معتبر تنظیم نمی کند.


بنابراین ، لازم است قبل از انجام یک عمل ، از خطرات میکروبلیدینگ آگاهی داشته باشید.


تحقیق کنید

یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام در نظر گرفتن میکروبلیدینگ در مورد آن فکر کنید ، سالنی است که مراحل انجام آن را انجام می دهد. شخصی که میکروبلیدینگ را انجام می دهد باید یک متخصص زیبایی مجوز باشد که آموزش های لازم را دیده باشد.


از آنجا که مقررات میکروبلیداسیون از ایالتی به ایالت دیگر متفاوت است ، هر کسی که قصد انجام این روش را دارد باید اقدامات احتیاطی را انجام دهد.


به طور کلی ، متخصصان زیبایی و مجوز زیبایی در سالن ها و مراکز آبگرم با کیفیت بالا میکروبلیدینگ را ارائه می دهند ، اما شخصی که میکروبلیدینگ را در نظر دارد باید قبل از ادامه مراحل ، اعتبار هر متخصص زیبایی را بررسی کند.


شخصی که از طرف انجمن میکروپیگمنتیشن آمریکا یا انجمن متخصصان آرایشی و بهداشتی دائمی (SPCP) معتبر باشد احتمالاً اعتبار و آموزش بیشتری در زمینه آرایش دائمی یا میکروبلیدینگ دارد.


هر دو سازمان همچنین شروع خوبی برای مکان یابی تکنسین ها و زیبایی شناسان مجاز و ماهر هستند.


واکنش آلرژیک

در حالی که واکنش های آلرژیک به رنگدانه های آلی مورد استفاده در این روش نادر است ، اما ممکن است اتفاق بیفتد. بنابراین ، مهم است که از متخصص زیبایی بپرسید که از چه نوع رنگدانه ای استفاده می کنند و چگونه آلرژی را تأیید می کنند.


عفونت

از آنجا که میکروبلیدینگ پوست را می شکند ، خطر جدی برای انتقال بیماری های عفونی ، از جمله HIV و عفونت های باکتریایی پوست وجود دارد.


ابزارهای غیر استریل و سایر تجهیزات از جمله خطرات اصلی انتقال عفونت هستند. برای جلوگیری از هرگونه عارضه عفونی ، ضروری است که کلیه تجهیزات قبل از شروع عمل استریل شوند.


نیمه دائمی

اگر میکروبلیدینگ به اشتباه انجام شود نمی توان به راحتی آن را پوشاند. اگر این اتفاق بیفتد ، شخص احتمالاً هزینه های اضافی را برای مدیریت عوارض و اصلاح روش تحمل خواهد کرد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه روش به درستی انجام شده است ، بررسی پزشک متخصص زیبایی و مکانی است که فرد در نظر دارد میکروبلیدینگ را دریافت کند.

انجام شده


خطرات

طبق SPCP ، در صورت رعایت تمام استانداردهای بهداشتی ، به ویژه در مورد ضد عفونی و عقیم سازی تجهیزات ، احتمال بروز مشکلات در انجام آرایش دائمی نادر است.


عوارض پزشکی نیز ممکن است مربوط به مراقبت های بعد از عمل باشد ، اما وقتی فرد به درستی دستورالعمل های مراقبت های بعدی را دنبال می کند ، این خطرات کاهش می یابد.


یک گزارش در سال 2014 در مجله ، Clinical Interventions in Aging ، تأیید می کند که خال کوبی آرایشی همان خطراتی را دارد که منبع معتبر دیگر انواع روش های خال کوبی است. این خطرات را می توان به حداقل رساند و با آموزش ، اطلاعات و آموزش بهتر می توان از مصرف کنندگان محافظت کرد.


آماده سازی

طبق سالن پارادایز کارسون سیتی ، نوادا ، آماده سازی برای یک روش میکروبلیدینگ شامل موارد زیر است:

در روز عمل از مصرف نوشیدنی های کافئین دار یا الکل خودداری کنید.

رنگ آمیزی ابروها قبل از قرار ملاقات

3 روز قبل از قرار ملاقات بدون برنزه شدن و آفتاب گرفتن.

قبل از 2 روز بدون اپیلاسیون یا کندن ابرو.

حداقل 2 تا 3 هفته قبل از عمل بدون لایه برداری شیمیایی و سایر درمانهای شدید صورت.

قبل از عمل موها را بشویید و حالت دهید ، زیرا حداقل 7 روز نباید ابروها با آب تماس بگیرند.

اسپا و سالن های دیگر به احتمال زیاد مجموعه ای از دستورالعمل های مشابه را برای تهیه توصیه می کنند که ممکن است شامل موارد زیر باشد:


قطع درمان های ویتامین A (رتینول) و بوتاکس حداقل به مدت 1 ماه قبل.

قطع مصرف روغن ماهی یا سایر داروهای رقیق کننده خون طبیعی ، مانند ویتامین E ، حداقل 1 هفته قبل از عمل.

اجتناب از آسپرین یا ایبوپروفن برای تسکین درد (زیرا این نوع داروها رقیق کننده خون هستند).

روز ملاقات کار نمی کند.

روش

در روز عمل ، مهم است که با متخصص زیبایی در میان بگذارید و هر گونه سوال یا نگرانی را بیان کنید. متخصص زیبایی همچنین باید روش کار و گزینه ها ، از جمله سبک و رنگ را توضیح دهد و توصیه هایی را ارائه دهد.


قبل از شروع عمل ، متخصص زیبایی احتمالاً از یک پماد بی حس کننده موضعی در ناحیه ابرو استفاده می کند ، که به کاهش ناراحتی در طی روش میکروبلیدینگ کمک می کند - اگرچه ، طبق SPCP ، گزینه های مختلفی برای بی حسی موضعی در دسترس است.


هنگامی که مشتری راحت شد ، تکنسین روش را شروع می کند. روند کار بسیار دقیق است و ممکن است 2 ساعت طول بکشد. برای متخصص زیبایی مهم است که وقت خود را بگذارد زیرا نتیجه چند سال طول می کشد و باید به خوبی انجام شود.


مشتری ممکن است نوعی احساس خراش را در ناحیه ابرو احساس کند ، اما این فرآیند معمولاً حداقل دردناک و بسیار قابل تحمل است.

بعد از عمل میکروبلیدینگ و حداقل به مدت 1 هفته پس از آن ، ممکن است ابروهای فرد تیره به نظر برسد. همچنین ممکن است به دلیل خاراندن و بهبودی احساس تیزتری داشته باشند. همچنین احساس مقداری قرمزی و تورم خفیف طبیعی است.


متخصص زیبایی به مشتریان خود دستورالعمل های مراقبت های بعدی را می دهد که شامل موارد زیر است:


با نوک انگشت به آرامی ابروها را بشویید ، حدود 10 ثانیه از آب و صابون ضد باکتری استفاده کنید ، بشویید و سپس خشک کنید.

با استفاده از حداقل مقدار پماد مرطوب کننده.

ابروها را به مدت 7-10 روز از آب دور نگه دارید ، که شامل دوش گرفتن طولانی یا شنا نیست.

از قرار دادن آرایش در ناحیه ابرو در حالی که به طور فعال در حال بهبود است تا تمیزترین قسمت را تمیز نگه دارید ، خودداری کنید.

در دلمه ها چیدن نیست.

حداقل تا 4 هفته پس از عمل از پرتوی مستقیم آفتاب یا برنزه شدن خودداری کنید.

حداقل 4 هفته پس از عمل از اسکراب یا لایه برداری صورت استفاده نکنید.

بعد از عمل حداقل 10 روز روی صورت نخوابید

نتیجه و هزینه ها

هدف از ایجاد میکروبلیداسیون ایجاد یک فرم طبیعی برای ابروهای نازک است. نتایج می توانند از 1 تا 2 سال ، گاهی حتی بیشتر نیز ادامه داشته باشند. کیفیت ابرو به کیفیت شغل بستگی دارد که ضرورت انتخاب متخصص زیبایی مجاز و ماهر را تأیید می کند.


طبق وب سایت Allure بسته به موقعیت مکانی و تخصص هنرمند ممکن است هزینه این روش از 400 تا 1400 دلار باشد. گزینه های قیمت پایین ممکن است در دسترس باشد ، اما اجتناب از تکنسین های بی تجربه بسیار حیاتی است.


پس از التیام پوست ، فرد می تواند از ابروهای خود محافظت کرده و با استفاده از ضد آفتاب در ناحیه میکرو تیغه ، از کمرنگ شدن رنگ جلوگیری کند. برخی از افراد ممکن است برای نهایی کردن ابروها 4-8 هفته پس از عمل ، به یک تماس لمسی نیاز داشته باشند.


بعد از آن ، لمس ممکن است بعد از حدود یک سال یا طبق دستور پزشک زیبایی انجام شود.



لینک کوتاه:  https://is.gd/Hpoz7R

8 دلیل که پای شما پوسته پوسته میشود و راه هار درمان آن


احتمالاً اخیراً وقت زیادی را صرف پهن بره تخت روی نیمکت کرده اید. هر چقدر راحت باشید ، اکنون ممکن است متوجه شوید که پای شما کاملاً ضرب و شتم کرده است ، در حالی که پوست پایین آن خشن ، ترک خورده و حتی ممکن است لایه برداری کند.


Rebecca Pruthi ، DPM ، پزشک متخصص پا و صاحب مراقبت از پا در منهتن می گوید: "لایه برداری از پا قطعاً معمول است و دلایل مختلفی وجود دارد." وی می گوید: "ما همیشه روی پای خود هستیم و کوبیدن و راه رفتن مداوم می تواند باعث ترک خوردن و پوسته پوسته شدن پوست شود."


 

ادامه مطلب ...

7 مزیت چشمگیر گیلاس برای سلامتی


گیلاس یکی از محبوب ترین میوه هاست و دلیل خوبی هم دارد.


آنها نه تنها خوشمزه هستند ، بلکه بسته بندی ویتامین ها ، مواد معدنی و ترکیبات گیاهی با اثرات سلامتی قدرتمند هستند.


در اینجا 7 فواید چشمگیر گیلاس برای سلامتی آورده شده است.

1. مملو از مواد مغذی

گیلاس میوه های کوچک سنگی است که در رنگ ها و طعم های مختلفی وجود دارد. دو دسته عمده وجود دارد - گیلاس تارت و شیرین ، یا Prunus cerasus L. و Prunus avium L..


رنگ آنها می تواند از زرد تا قرمز مایل به سیاه مایل به قرمز متفاوت باشد.


همه انواع بسیار مغذی و سرشار از فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند.


یک فنجان (154 گرم) گیلاس شیرین ، خام و حفره دار (1 منبع معتبر):


کالری: 97

پروتئین: 2 گرم

کربوهیدرات: 25 گرم

فیبر: 3 گرم

ویتامین C: 18٪ ارزش روزانه (DV)

پتاسیم: 10٪ DV

مس: 5٪ DV

منگنز: 5٪ DV

این مواد مغذی ، به ویژه فیبر ، ویتامین C و پتاسیم ، از بسیاری جهات برای سلامتی مفید هستند.


ویتامین C برای حفظ سیستم ایمنی بدن و سلامت پوست ضروری است در حالی که پتاسیم برای انقباض عضله ، عملکرد عصب ، تنظیم فشار خون و بسیاری از فرایندهای مهم بدن لازم است (2 منبع معتبر ، منبع 3 معتبر).


گیلاس همچنین منبع خوبی از فیبر است که با سوخت رسانی به باکتری های مفید روده و تقویت نظم روده به سلامت سیستم گوارش کمک می کند (4 منبع معتبر).


به علاوه ، آنها ویتامین های گروه B ، منگنز ، مس ، منیزیم و ویتامین K را تأمین می کنند.


خلاصه

گیلاس منبع خوبی از ویتامین C ، پتاسیم ، فیبر و سایر مواد مغذی است که بدن شما برای عملکرد بهینه نیاز دارد.

2. غنی از آنتی اکسیدان و ترکیبات ضد التهاب

غلظت بالای ترکیبات گیاهی موجود در گیلاس ممکن است عامل بسیاری از مزایای سلامتی این میوه باشد.


اگرچه مقدار و نوع آن بسته به تنوع آن متفاوت است ، اما همه گیلاس ها با آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهاب بسته بندی می شوند.


این محتوای آنتی اکسیدانی بالا ممکن است به مقابله با استرس اکسیداتیو کمک کند ، یک بیماری که با بیماری های مزمن متعدد و پیری زودرس مرتبط است (5 منبع معتبر).


در حقیقت ، یک بررسی نشان داد که خوردن گیلاس به طور مثر در 11 مطالعه از 16 مطالعه و نشانگر استرس اکسیداتیو ، التهاب را در 8 مطالعه از 10 مطالعه کاهش می دهد (منبع 6)


گیلاس به ویژه از نظر پلی فنول ، گروه بزرگی از مواد شیمیایی گیاهی که به مقابله با آسیب سلولی ، کاهش التهاب و سلامتی کلی کمک می کند ، بسیار زیاد است (6 منبع معتبر ، منبع 7 معتبر).


در حقیقت ، رژیم های غذایی غنی از پلی فنول ممکن است در برابر بسیاری از بیماری های مزمن ، از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، افت روانی و برخی سرطان ها محافظت کنند (8 منبع معتبر).


این میوه های سنگی همچنین حاوی رنگدانه های کاروتنوئید مانند بتاکاروتن و ویتامین C هستند که هر دو دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی نیز هستند (6 منبع معتبر).


خلاصه

تمام گیلاس ها سرشار از آنتی اکسیدان و ترکیبات ضد التهابی هستند که ممکن است خطر بیماری مزمن را کاهش داده و سلامت کلی را تقویت کنند.

3. می تواند ریکاوری ورزش را تقویت کند

تحقیقات نشان می دهد که ترکیبات ضد التهاب و آنتی اکسیدان موجود در گیلاس ممکن است به کاهش درد ، آسیب و التهاب عضلانی ناشی از ورزش کمک کند (6 منبع معتبر ، منبع 9 معتبر).


گیلاسهای ترش و آب آنها به نظر می رسد از انواع شیرین م moreثرتر باشند ، هرچند هر دو ممکن است به ورزشکاران کمک کنند.


مشخص شده است که آب گیلاس و کنسانتره ترش باعث تسریع در بهبود عضلات ، کاهش درد عضلانی ناشی از ورزش و جلوگیری از کاهش قدرت در ورزشکاران نخبه ، مانند دوچرخه سواران و دوندگان ماراتن می شود (منبع 6).


علاوه بر این ، برخی شواهد نشان می دهد که محصولات گیلاس ممکن است عملکرد ورزشی را افزایش دهند.


یک مطالعه در 27 دونده استقامت نشان داد که کسانی که روزانه 480 میلی گرم گیلاس تارت پودر شده قبل از نیمه ماراتن به مدت 10 روز به طور متوسط ​​13٪ سریعتر از زمان مسابقه مصرف می کردند و درد عضلانی کمتری نسبت به یک گروه دارونما داشتند (منبع 10).


اگرچه بیشتر مطالعات مربوط به ارتباط بین گیلاس و ورزش شامل ورزشکاران آموزش دیده است ، اما آب گیلاس ترش ممکن است برای افراد غیر ورزشکار نیز مفید باشد.


یک مطالعه بر روی 20 زن فعال نشان داد که کسانی که 2 اونس (60 میلی لیتر) آب گیلاس تارت نوشیدند روزانه به مدت 8 روز سریعتر بهبود یافتند و پس از انجام تمرینات تکرار شده تکرار شده ، آسیب عضلانی و درد کمتری داشتند ، در مقایسه با گروه دارونما (11 منبع معتبر) .


اگرچه امیدوار کننده است ، اما این یافته ها مربوط به محصولات گیلاس غلیظ ، مانند آب و پودر است. مشخص نیست که برای تولید نتایج مشابه چه تعداد گیلاس تازه نیاز دارید که بخورید.


خلاصه

مصرف گیلاس ، به ویژه محصولات گیلاس تارت مانند آب و پودر ، می تواند عملکرد ورزشی را بهبود بخشد و آسیب عضلانی ناشی از ورزش و درد را کاهش دهد.

4- ممکن است برای سلامت قلب مفید باشد

افزایش مصرف میوه های غنی از مواد مغذی مانند گیلاس یک روش خوشمزه برای محافظت از قلب شما است.


بسیاری از مطالعات نشان می دهد که رژیم های غذایی غنی از میوه ها با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مرتبط هستند (منبع 12).


گیلاس از این نظر بسیار سودمند است ، زیرا غنی از مواد مغذی و ترکیباتی است که به عنوان شناخته شده در سلامت قلب از جمله آنتی اکسیدان های پتاسیم و پلی فنول شناخته می شوند.


فقط 1 فنجان (154 گرم) گیلاس بدون حفره ، 10٪ از DV را برای پتاسیم تأمین می کند ، ماده معدنی که برای سلامت قلب شما ضروری است.


این برای حفظ یک ضربان قلب منظم مورد نیاز است و به شما کمک می کند سدیم اضافی را از بدن خود خارج کنید ، فشار خون را تنظیم کنید (13 منبع معتبر).


به همین دلیل است که مصرف بیشتر پتاسیم با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی مرتبط است (منبع معتبر 14).


علاوه بر این ، گیلاس سرشار از آنتی اکسیدان های قوی پلی فنول ، از جمله آنتوسیانین ها ، فلاونول ها و کاتچین ها است که با محافظت در برابر آسیب سلولی و کاهش التهاب ممکن است به سلامت قلب شما کمک کند (15 منبع معتبر).


در حقیقت ، یک مطالعه بر روی 84158 نفر نشان داد که مصرف بیشتر پلی فنول ها - به ویژه آنتوسیانین ها ، فلاونول ها و کاتچین ها - با کاهش قابل توجه خطر بیماری قلبی طی 5 سال همراه است (16 منبع معتبر).


خلاصه

گیلاس ها مملو از آنتی اکسیدان های پتاسیم و پلی فنول هستند که دارای خواص محافظتی قوی در قلب هستند.

5- ممکن است علائم آرتروز و نقرس را بهبود بخشد

گیلاس به دلیل اثرات ضد التهابی قوی ، ممکن است علائم آرتروز و نقرس را کاهش دهد ، نوعی آرتروز ناشی از تجمع اسید اوریک که می تواند منجر به تورم شدید ، التهاب و درد در مفاصل شود.


بسیاری از مطالعات نشان می دهد که گیلاس با مهار پروتئین های التهابی ، که می تواند به کاهش علائم مرتبط با آرتروز کمک کند ، از استرس اکسیداتیو جلوگیری کرده و التهاب را کاهش می دهد.


به علاوه ، آنها می توانند سطح اسید اوریک را در بدن شما کاهش دهند ، به ویژه برای کسانی که نقرس دارند مفید است.


یک مطالعه در 10 زن نشان داد که خوردن 2 وعده (10 اونس یا 280 گرم) گیلاس شیرین پس از یک شب کاهش سریع سطح مارکر التهابی پروتئین واکنش پذیر C (CRP) و به طور قابل توجهی سطح اسید اوریک را 5 ساعت پس از مصرف کاهش می دهد (17 منبع معتبر )


مطالعه دیگر روی 633 فرد مبتلا به نقرس نشان داد که کسانی که بیش از 2 روز گیلاس تازه می خورند ، 35٪ حمله نقرس کمتری نسبت به افرادی که این میوه را مصرف نکرده اند ، دارند.


علاوه بر این ، مطالعه نشان داد که هنگامی که مصرف گیلاس با داروی نقرس آلوپورینول ترکیب می شود ، حملات نقرس 75٪ کمتر از دوره هایی است که هیچ گیلاس یا آلوپورینول مصرف نشده است (18 منبع معتبر).


خلاصه

تحقیقات نشان می دهد که خواص ضد التهابی قدرتمند گیلاس ممکن است به نفع مبتلایان به آرتروز و نقرس باشد.

6. ممکن است کیفیت خواب را بهبود بخشد

خوردن گیلاس یا نوشیدن آب گیلاس تارت ممکن است به بهبود کیفیت خواب کمک کند.


این مزایای تقویت خواب ممکن است به دلیل غلظت بالای میوه در ترکیبات گیاهی باشد. علاوه بر این ، گیلاس حاوی ملاتونین است ، ماده ای که به تنظیم چرخه خواب و بیداری شما کمک می کند (19 منبع معتبر).


یک مطالعه بر روی 20 نفر نشان داد که کسانی که به مدت 7 روز کنسانتره آب گیلاس ترش می نوشیدند ، در مقایسه با دارونما افزایش قابل توجهی در سطح ملاتونین ، مدت زمان خواب و کیفیت خواب را تجربه کردند (19 منبع معتبر).


به همین ترتیب ، یک مطالعه 2 هفته ای در بزرگسالان مسن مبتلا به بی خوابی نشان داد که نوشیدن 1 فنجان (240 میلی لیتر) آب گیلاس ترش قبل از خواب باعث افزایش 84 دقیقه در خواب می شود (منبع 20 معتبر).


با این حال ، در این مطالعات از محصولات گیلاس غلیظ استفاده می شود. مشخص نیست که آیا خوردن گیلاس تازه قبل از خواب نیز همین تأثیر را دارد یا نه.


در نهایت ، مطالعات بیشتری برای درک بهتر چگونگی مصرف گیلاس و محصولات گیلاس برای خواب مفید است.


خلاصه

گیلاس حاوی ترکیبات ضد التهابی و ملاتونین است که ممکن است در برخی افراد به بهبود کیفیت خواب کمک کند.

7. آسان به رژیم غذایی خود اضافه کنید

گیلاس همه کاره و فوق العاده خوشمزه است.


هر دو نوع شیرین و ترش به خوبی با بسیاری از غذاها جفت می شوند. به علاوه ، محصولات مرتبط ، مانند گیلاس خشک ، پودر گیلاس ، و آب گیلاس ، موارد جالب دیگری را به بسیاری از دستور العمل ها اضافه می کنند.


در اینجا چند روش برای گنجاندن گیلاس در رژیم غذایی وجود دارد:


از آنها به عنوان یک میان وعده شیرین تازه لذت ببرید.

گیلاس های خشک را با چیپس شکلات تلخ ، پوسته های نارگیل شیرین نشده و بادام های نمکی ترکیب کنید تا ترکیبی خانگی و خوشمزه داشته باشید.

از تارت یخ زده یا گیلاس های شیرین یک کمپوت گیلاس درست کنید و با قاشق روی ماست ، بلغور جو دوسر ، یا پودینگ چیا بنشینید.

گیلاس های حفره دار نصف شده را به سالاد میوه اضافه کنید.

گیلاس خشک را در یک نوع شیرینی طبیعی در کالاهای پخته شده قرار دهید.

کمی آب گیلاس تارت به آب گازدار اضافه کنید و روی آن یک گوه لیمو بگذارید تا یک ماکت سرگرم کننده داشته باشید.

گیلاس های تازه یا پخته شده را به بستنی ، پای ، مواد خرد شده و سایر دسرها اضافه کنید.

یک سس کباب گیلاس خانگی درست کنید تا در ظرف های گوشت یا مرغ استفاده شود.

یک سالسای گیلاس را با گیلاس های خرد شده و گیاهان تازه مانند ریحان بزنید تا در کنار وعده های غذایی شیرین سرو شود.

گیلاس های یخ زده را به اسموتی مورد علاقه خود اضافه کنید.

امکانات استفاده از گیلاس در آشپزخانه شما بی پایان است ، بنابراین از آزمایش نترسید.


خلاصه

از گیلاس به بسیاری از جهات می توان در دستور العمل های شیرین و شیرین استفاده کرد.


لینک کوتاه: https://b2n.ir/s14220

روغن نارگیل در مقابل روغن آووکادو: کدام یک بهتر است؟


آیا می خواهید روغن موجود در انبار خود را با یک گزینه سالمتر که می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند تغییر دهید؟ شاید از خود بپرسید که کدام یک بهتر است: روغن نارگیل در مقابل خرید روغن اووکادو. این پست به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید کدام یک به شما کمک می کند تا اهداف شخصی خود را به بهترین وجهی کسب کنید.


روغن آووکادو یک روغن خوراکی و موضعی است که از میوه گیاه آووکادو استخراج می شود. این گیاه بومی آمریکای مرکزی و مکزیک است. امروز از میوه ی گلابی شکل این گیاه، روغنی بسیار مفید برای سلامتی تولید می شود به نام روغن آووکادو .


روغن نارگیل به ویژه در سده های طولانی مورد علاقه مردم بوده است. اما اخیراً یک روغن جدید در شهر وجود دارد که برخی از هیاهوها را ایجاد می کند: روغن آووکادو.


مشابه روغن زیتون ، روغن آووکادوی بسیار بکر یکی از معدود روغن های پخت و پز است که مستقیماً از میوه استخراج می شود ، نه اینکه از دانه ها به صورت شیمیایی گرفته شود. واقعیت جالب ، آیا می دانید آووکادو بیشترین مقدار چربی را در بین میوه ها دارد؟


این چربی ها به روشی مشابه روش تولید روغن های زیتون بکر ، به صورت سرد تحت فشار خارج می شوند. که منجر به وجود چربی های اشباع نشده غیر اشباع سالم در قلب می شود و دارای سطح خوبی از آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات مفید تغذیه ای است.

اما در حال حاضر ، بیایید نگاهی به تفاوت روغن نارگیل و جلوگیری از روغن بیندازیم تا بفهمیم کدام یک بهتر است. بخاطر داشته باشید هرچند وقتی نوبت به مقایسه این دو می رسد ، قطعاً هر دو فواید خود را دارند!

آیا روغن از چربی ساخته شده است؟

بله ، روغن از چربی ساخته شده است. اما از چربی نترس! روغن ها و چربی ها از مواد مغذی حیاتی در یک رژیم غذایی سالم هستند.


دنیای تغذیه قطعاً تغییر کرده است و به نظر می رسد آنچه مادران ما یک بار در مورد تغذیه سالم به ما یاد داده اند دیگر درست نیست! به ما اعتقاد داده شد که تنها گزینه ای که ما می خواهیم سالم تر باشیم ، خوردن غذاهای کم چرب ، نان ، تن سبزیجات و داشتن یک سبک زندگی فعال است.


هرم قدیمی همچنین به ما آموخته است که تا آنجا که ممکن است از چربی و روغن خودداری کنید تا "سالم" باشد. اما این امروز دیگر صدق نمی کند. در حقیقت ، بسیاری از رژیم های غذایی مبتنی بر چربی وجود دارد مانند برنامه های کم کربوهیدرات و کتو که بر افزودن مقداری چربی به رژیم غذایی شما تمرکز دارند.


مطالعات مختلف نشان داده است که چربی های اشباع نشده چند ماده ای ممکن است یک گزینه سالم تر باشد ، به ویژه برای افرادی که نگران سلامت قلب هستند.

کدام روغن برای کاهش وزن بهتر است: نارگیل یا آووکادو؟

هم روغن نارگیل و هم روغن آووکادو می توانند به شما در کاهش وزن کمک کنند و من دلیل آن را به شما می گویم.


روغن نارگیل مستقیماً از گوشت نارگیل تازه استخراج می شود. از آنجایی که روغن نارگیل منبع بزرگی از اسیدهای چرب است ، بدن شما را به سوزاندن چربی و تأمین انرژی بیشتر به بدن تشویق می کند که به معنی انرژی بیشتر برای ورزش است.


از طرف دیگر ، روغن آووکادو غنی از چربی های اشباع نشده سالم برای قلب است که سطح کلسترول ما را بهبود می بخشد. وقتی رژیم داریم معمولاً سعی می کنیم بشقاب خود را با سبزی پر کنیم تا سیر شویم ، اما یک دقیقه صبر کنید ، فقط بخاطر اینکه آنها را می خورید به این معنی نیست که آنها را جذب می کنید.


اما روغن آووکادو از آن مراقبت می کند ، جذب آنتی اکسیدان کاروتنوئیدها را تا 17 برابر افزایش می دهد.

روغن نارگیل و روغن اجتناب ناپذیر با مزایای کاهش وزن هم تراز هستند ، بنابراین تصمیم گیری در مورد کدام یک را به شما می سپارم.



آیا می توانم یکی را جایگزین دیگری کنم؟

این به کاری که قصد دارید با آن انجام دهید بستگی دارد. من در مورد وبلاگ مربوط به سالم ترین روغن هایی که می توان با آنها طبخ کرد ، خلاصه ای از این نوع روغن ها را با روش های خاص پخت و پز انجام دادم.


اگر می خواهید روغن را به سالاد بپاشید ، به یک نوع طعم مانند روغن نارگیل احتیاج دارید. اما اگر قصد پخت دارید ، می خواهید به دنبال روغنی بروید که عطر و طعم خنثی دارد و بر محصولات پخته شده شما غلبه نخواهد کرد. مگر در مواردی ، شما در حال پخت چیزی با موضوع نارگیل هستید.

کدام یک برای پخت و پز بهتر است؟

می گویم بستگی به چیزی دارد که می پزید. هنگام تصمیم گیری بین روغن نارگیل و پرهیز از روغن برای وعده غذایی بعدی خود ، توجه کنید که این نقطه سیگار کشیدن است.


نقطه دود چیست؟ نقطه دود روغن نقطه ای است که روغن شروع به سوختن می کند و همه چیز دود می شود (که البته شما نمی خواهید!)


هنگامی که روغن را فراتر از دود آن گرم می کنید ، نه تنها روی طعم تأثیر می گذارید بلکه باعث آزاد شدن ترکیبات بدون رادیکال می شود که برای بدن شما مضر هستند.


نقاط دود:


روغن نارگیل: 350 درجه فارنهایت

روغن آووکادو: 520 درجه فارنهایت

بنابراین برای تمام نیازهای شما برای پخت و پز با حرارت بالا ، بهترین گزینه روغن آووکادو است ، خصوصاً اگر در یک برنامه ریزی گوشت خرد کرده و سرخ می کنید.


چه طعم سبک تری دارد؟

روغن نارگیل طعم شیرین و خوبی از نارگیل دارد. بنابراین اگر طرفدار طعم نارگیل نیستید ، هر چقدر هم برای سفر لاغری مفید باشد ، توصیه می کنم روغن دیگری انتخاب کنید.


در پایان روز ، من معتقدم که شما باید از غذایی که می خورید لذت ببرید ، خواه رژیم داشته باشید یا نه.


از طرف دیگر روغن آووکادو طعم ملایم و مغزیزی و عطر سبک آووکادو دارد. اگر به دنبال روغنی هستید که بر ظروف شما غلبه نکند ، قطعاً روغن برای شما مناسب است.


لینک منبع: دکاموند شیمی