من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

چای کیسه ای و پوستی خوب




چای واقعا اکسیر خدایان است. نوشیدن آن نه تنها خوشمزه است، بلکه فواید بسیار زیادی برای پوست دارد که شما را متحیر می کند.


 در واقع، آن چای کیسه ای استفاده شده ای که ما هر روز دور می اندازیم، فواید زیادی دارند که هنوز هم می توان از آنها استفاده کرد.


 بنابراین، اگر می‌خواهید از مواد اولیه آشپزخانه خود برای اهداف زیبایی نهایت استفاده را ببرید، این موارد استفاده جایگزین چای کیسه‌ای (برخلاف رفتن آن‌ها در زباله)، چیزی است که باید در مورد آن بدانید.



برای کاهش پف زیر چشم می توانید از چای کیسه ای سیاه استفاده کنید.


بسیاری از کرم های زیر چشم حاوی کافئین هستند. آیا می دانستید که این به این دلیل است که کافئین منقبض کننده عروق است (به این معنی که رگ های خونی را منقبض می کند) و همچنین به بیرون کشیدن مایعات کمک می کند؟ این به کاهش پف زیر چشم کمک زیادی می کند.


 بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چای کیسه ای استفاده شده را به مدت ده دقیقه در فریزر بگذارید، آن ها را بیرون بیاورید و ده دقیقه دیگر روی چشم های بسته قرار دهید. با این حال، از آنجایی که آب بدن را کم می کند، برای کسانی که سیاهی دور چشم ناشی از خشکی دارند، توصیه نمی شود.



برگ های خشک شده را از کیسه های چای سبز استفاده شده بردارید و به عنوان اسکراب استفاده کنید

یک اسکراب آنتی اکسیدانی که پوست شما را درخشان می کند، این برای کسانی که پوست کدر دارند شگفت انگیز است و حتی به مبارزه با آکنه کمک می کند.


 تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیسه های چای سبز استفاده شده را کنار بگذارید و بگذارید خشک شوند. سپس، روی صورت تمیز، اینها را با کمی آب استفاده کنید و آن را پاک کنید. پوست شما درخشان و سالم خواهد بود و کاتچین های ضد باکتری موجود در آن نیز آکنه را کاهش می دهند.


 خیلی بهتر از استفاده از پوست گردوی دندانه دار برای شستشوی پوستتان است، اینطور نیست؟

آیا می دانستید که می توانید از کیسه های چای برای محکم کردن ناخن شکسته استفاده کنید؟


هیچ چیز واقعا نمی تواند ناخن شکسته را ترمیم کند، اما می تواند به طور موقت آن را دوباره به هم ببندد. تکنیکی که توسط میشل فان نمادین معروف شده است، این در واقع کار می کند. کاری که باید انجام دهید این است که از یک چای کیسه ای مرطوب استفاده کنید و آن را برای مدتی روی ناخن شکسته قرار دهید. بگذارید بنشیند، و وقتی آن را بردارید، خواهید دید که ناخن شما تقریباً صاف و خوب است!

می توانید از چای کیسه ای بابونه برای تقویت پوست های چرب و مستعد آکنه استفاده کنید


محتویات کیسه چای بابونه گرانبهای خود را هدر ندهید! این چای آرام بخش نه تنها التهاب را از درون کاهش می دهد، بلکه یک قابض است که پوست را آرام می کند، آن را رنگ می کند و آن را روشن می کند. چای کیسه ای استفاده شده را در یخچال قرار دهید و آن را سرد روی صورت تمیز بمالید. پوست شما مات شده و به مرور زمان لکه ها نیز کاهش می یابد.



برگ های مرطوب موجود در کیسه چای سفید استفاده شده را می توان بیرون آورد و به عنوان ماسک صورت استفاده کرد

چای سفید سرشار از آنتی اکسیدان ترین چای است، بنابراین مطمئناً چیزی نیست که فقط آن را دور بریزید. برگ های استفاده شده چای سفید را می توان به صورت خمیر درآورد و سپس مانند ماسک صورت روی پوست قرار داد. این به مبارزه با علائم پیری عکس کمک می کند و پوست را یکدست تر می کند.



چای کیسه ای سرد شده برای آرام کردن التهاب ناشی از آفتاب سوختگی شناخته شده است


آیا آفتاب گرفتن در تراس پوست شما را قرمز کرده است؟

 چای سیاه دارای تانن هایی است که درد ناشی از التهاب را کاهش می دهد و چای سبز دارای پلی فنول هایی است که با علائم استرس اکسیداتیو مبارزه می کند و هر دوی این ها را برای درمان آفتاب سوختگی به روش خود عالی می کند. برای بهترین نتیجه، کیسه های چای را قبل از استفاده در یخچال بگذارید تا اثر خنک کنندگی به کاهش بیشتر التهاب کمک کند.


استفاده از چای سیاه برای خیس کردن پاها یک درمان خانگی محبوب است. اما اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، می توانید همیشه کیسه های چای سیاه استفاده شده را (در حالی که هنوز خیس هستند) روی انگشتان پا بمالید. این قارچ یک نوع رایج قارچ ناخن پا به نام کاندیدا را کاهش می دهد که باعث بوی بد پا می شود. تمیز، درست است؟



لینک کوتاه 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد