من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

روغن آرگان یکی از بهترین موادی است که...

آرایشگران مشهور می گویند خرید روغن آرگان  یکی از بهترین موادی است که می توانید استفاده کنید

روغن آرگان به خاطر فواید بسیار آن یکی از محبوب ترین روغن های جهان است. با وجود اینکه محبوبیت آن روز به روز افزایش یافته است ، نوع خالص پیدا کنید و با کیفیت هنوز هم سخت است ، و روغن آرگان یکی از گرانترین روغن های طبیعی نیز می کند.

این روغن گرانبها از میوه درخت آرگان (آرقان) تهیه کنید که میوه آن شباهت زیادی به فندق دارد! گرچه این میوه و گیاه ، بومی مراکش و شمال آفریقا است ، اما از آرگان در سرتاسر جهان برای انواع کاربردهای آشپزی ، آرایشی و دارویی استفاده می شود.

وقتی 19 ساله بودم و احساس می کردم موهایم را از نظر شیمیایی صاف می کنم ، تنها چیزی که باعث می شود تارهای مو من کاملاً جدا نشوند ، روغن آرگان بود. بین روغن کرچک ، روغن جوجوبا و سایر روغن هایی که مدام موهایمان را خیس می کنیم ، اکثر می توانند موافق باشند که مفیدترین روغن برای تارهای ما آرگان است. این اکسیر زیبایی محبوب که از هسته درخت آرگان استخراج شده است ، یک افزودنی رایج برای رژیم های موی ما است که دارای مزایایی است. ما می دانیم که سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین است ، اما این دقیقاً چه تاثیری بر موهای ما دارد؟



برای اینکه بفهمیم روغن آرگان دقیقاً چه فایده ای برای روغن های ارزشمند ما دارد ، به دو آرایشگر مشهور اندرو فیتزسیمونز و کوین هیوز مراجعه کردیم. در زیر ، آنها همه چیز را در مورد این روغن معجزه آسا و همه چیزهایی که می تواند انجام دهد ، تجزیه می کنند.

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان که از هسته درخت آرگان گرفته شده است ، می تواند در آشپزخانه (مانند معمول در مراکش ، جایی که درخت آن بومی است) یا به دلایل زیبایی استفاده شود. روغن خود را می توان در شکل خالص آن یافت ، و به دلیل تعدادی از مزایای زیبایی آن ، می توان آن را به صورت موضعی روی پوست ، ناخن ها و موها برای آبرسانی و تغذیه استفاده کرد (بیشتر در مورد آن بعدا) .1 در حالی که می تواند درمان روغن آرگان به عنوان یک معجزه گر آسان است (زیرا بیایید با آن روبرو شویم ، در برخی موارد ، واقعاً چنین است) ، نباید از آن بعنوان داروی اولیه برای شرایط ریزش شدید مو استفاده کرد - در مواردی از این دست ، بهتر است از آن دیدن کنید. دکتر شما



فواید روغن آرگان

هر دو هیوز و فیتزسیمون معتقدند که بیشتر جادوی روغن آرگان از ترکیب آن نشأت می گیرد: این روغن سرشار از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. اگر به دنبال این هستید که موها را نرم تر و قابل کنترل تر کنید (آیا همه ما نیستیم؟) ، این می تواند روغن شما باشد. هیوز می گوید: روغن آرگان یک راز زیبایی قدیمی است که کاربردهای زیادی دارد ، یعنی کمک به آبرسانی و نرم شدن موها. "با محتوای بالای آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E ، مزایای روغن آرگان به طور طبیعی به افزایش کشسانی موها کمک می کند و به طور مداوم درخشش را به موهای کدر و بی روح باز می گرداند."


Fitzsimons با قدرت روغن آرگان موافق است و می افزاید که ویتامین E موجود در آن برای سلامت موهای ما بسیار مهم است ، زیرا خواص آنتی اکسیدانی غنی آن به خنثی سازی آسیب مو از رادیکال های آزاد و سایر عناصر کمک می کند. او می گوید: "چه بخواهیم متوجه شویم یا نباشیم ، موهای خود را با آلودگی های روزمره ، درمان های شیمیایی و ابزارهای داغ آسیب زیادی می بینیم." "ویتامین E - که روغن آرگان آن زیاد است - به جلوگیری از شکستگی و شکستگی فولیکول ها کمک می کند تا آسیب نبیند."



در محصول روغن آرگان به دنبال چه چیزی باشید

روغن آرگان به عنوان یک شگفت انگیز برای مراقبت از مو مورد ستایش قرار می گیرد ، اما چگونه می توان تشخیص داد که یک محصول با کیفیت را خریداری کرده اید؟ نگاه کردن به رنگ ، رایحه و قدرت به شما کمک می کند تا واقعی را در مقابل تقلبی ، کیفیت را در مقابل تصفیه شده تشخیص دهید.


رنگ: روغن آرگان معتبر باید دارای رنگ زرد طلایی باشد. اگر رنگ آن خیلی کم رنگ است ، احتمال دارد که یا با روغن های دیگر مخلوط شده باشد یا فیلتر شده باشد (که این کار برای موهای شما زیاد مفید نخواهد بود). بافت آن نیز باید صاف و آبکی نباشد.

رایحه: در حالی که روغن آرگان فشرده شده از نظر بویایی دارای تفاوت هایی است ، روغن آرگان خالص تقریباً همیشه بوی آجیلی دارد.

قدرت: برای به دست آوردن مزایای کامل ، از روغن آرگان در خالص ترین شکل آن استفاده کنید (یعنی این محصول 100٪ روغن آرگان برچسب گذاری شده است). وقتی صحبت از استفاده از روغن در شامپوها ، نرم کننده ها و سایر محصولات آرایش مو می شود ، می دانید که آیا آرگان ستاره است اگر به عنوان یکی از اولین ترکیبات روی برچسب ذکر شده باشد.


نحوه استفاده از روغن آرگان

بسته به نیاز شما ، روشهای مختلفی برای تجربه خوبی که روغن آرگان ارائه می دهد وجود دارد.


به عنوان یک نرم کننده تغذیه کننده: "روغن آرگان سرشار از مواد مغذی و ویتامین هایی مانند ویتامین A ، C و E است ؛ آنتی اکسیدان ها ؛ اسید لینولئیک و اسیدهای چرب امگا 6. به همین دلیل ، این یک ماده عالی برای تهویه است. همه این مواد فوق مغذی باعث می شود تارهای مو نرم تر ، درخشان تر ، قابل کنترل تر و بدون وز شوند. "


به عنوان یک اسپری محافظ: "هنگام کار روی مشتریان ، من باید واقعاً از سلامت موهای آنها مطمئن شوم ، بنابراین من به دنبال مواد اولیه مانند پروتئین ابریشم هستم تا مطمئن شوم در مواقعی که از ابزار داغ استفاده می کنم موها تا حد ممکن محافظت می شوند. ،" او اضافه می کند. "من روغن آرگان را به عنوان یکی از اجزای محصولات محافظ حرارتی دوست دارم زیرا برای موها بسیار مغذی و نرم کننده است و لغزش فوق العاده ای را ایجاد می کند که حالت دهی را آسان تر می کند."


به عنوان یک ماسک موی آبرسان: "ماسک مو با روغن آرگان بسیار شگفت انگیز است به خصوص اگر موهای شما آسیب دیده است. ویتامین E موجود در روغن به صاف شدن ساقه های فرسوده مو کمک می کند و انتهای شکاف را در حالی که امگا چرب است محکم می کند.

اسیدها باعث تقویت موهای شما می شوند. فیتزسیمونز می گوید ، 15 تا 30 دقیقه بگذارید تا از مزایای کامل روغن استفاده شود.


به عنوان روغن موی درخشان کننده: "محصولات با کیفیت بالا برای حفظ درخشندگی و سلامت موها ضروری هستند زیرا روغن موها به منظور نفوذ به تارهای شما ساخته می شوند (برخلاف سرم ها که معمولاً روی سطح تارها قرار می گیرند) ، "هیوز یادآور می شود. اگر رشته های شما به طور جدی خشک شده است از این استفاده کنید.


Fitzsimons می گوید: "روغن آرگان درخشندگی فوق العاده ای به تارها می بخشد و دارای مزایای عمده ضد وز شدن است." "برای کسانی که موهای بافت دارند ، می توان از آنها برای تعیین فرها استفاده کرد."


به عنوان یک درمان تسکین دهنده پوست سر: "از آنجا که روغن آرگان سرشار از آنتی اکسیدان است ، یک درمان موثر برای پوست سر است." Fitzsimons توصیه می کند. این می تواند به کاهش التهاب پوست سر منجر شود که منجر به شوره ، خارش و دیگر مشکلات پوست سر می شود. " با این حال ، مهم است که هیچ نوع روغن را برای مدت طولانی روی پوست سر نگذارید ، زیرا قدرت آن ممکن است به مرور منجر به حساسیت و التهاب پوست سر شود. 20 تا 30 دقیقه زمان زیادی برای جذب مزایا است.


لینک منبع: دکاموند شیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد