من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

آیا آکنه قارچی یک چیز واقعی است؟


متخصص پوست دارای مجوز از هیئت مدیره اخباری برای شما و اطلاعات نادرست در شبکه های اجتماعی است: آکنه قارچی به هیچ وجه طبقه بندی آکنه نیست. این حتی یک تشخیص واقعی هم نیست. در واقعیت ، این یک نام ساخته شده برای چیز دیگری است که کاملا متفاوت با آکنه است ، و به طور دقیق بر روی بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد - نه صورت. به شخص حرفه ای اجازه می دهد تا جای TikTok ، آکنه های قارچی را برای پاک کردن شما فراهم کند.


پس آکنه قارچی دقیقاً چیست؟

آکنه قارچی در واقعیت نوعی عفونت در فولیکول مو است که از نظر علمی فولیکولیت pityrosporum یا فولیکولیت مالاسزیا نامیده می شود. مهم نیست که شما آن را چه بنامید ، التهاب و خارش های پوستی مانند آکنه در اثر تقویت مخلوط موسوم به مالاسزیا ایجاد می کند که در طبقه بندی بیولوژیکی قارچ قرار دارد ، Shereene Idriss ، متخصص در Union Square Laser Dermatology در شهر جدید یورک به Allure می گوید.

 

 


جوشوا زایچنر ، مدیر تحقیقات زیبایی و بالینی پوست ، در بیمارستان کوه سینا در شهر نیویورک ، می گوید مالاسزیا در واقع بر روی پوست همه زندگی می تواند کند. با این حال ، سطح مخمرها در هوای گرم و مرطوب یا زمانی که عرق باعث افزایش می شود. زایخنر می افزاید: "مقادیر زیاد مخمر باعث ایجاد التهاب می شود که به نوبه خود بر روی پوست به صورت برجستگی چرک ظاهر می شود."


لیلی تالاکوب ، متخصص پوست مجوز تخته در مرکز پوست و مراقبت از پوست McLean در مک لین ، ویرجینیا ، می گوید ، برخلاف آکنه واقعی ، آکنه قارچی می تواند در برخاسته از نزدیک مسری باشد. از آنجا که مخمر درگیر است ، عفونت تمایل به انتشار دارد.


برخی از موارد دیگر شامل خارش شدید و قرار دادن آن است. ادریس می گوید: "آکنه های التهابی روی صورت تأثیر می گذارد و به طرز چشمگیری به دلیل افزایش تولید روغن ، وصل شدن به فولیکولار ، رشد باکتری بیش از حد پروپیونی باکتریوم آکنه یا تغییر هورمونی است." "از طرف دیگر ، آکنه های قارچی به صورت پاپول ها و جوش های یکنواخت در قفسه سینه و پشت یا در نواحی با لباس انسداد ظاهر می شود."


چگونه می توانید آکنه های قارچی را تشخیص دهید؟

تالاکوب می گوید: تشخیص آکنه قارچی دشوار است زیرا از نظر شما می تواند آکنه شما از بین رفته است. وی اضافه می شود که به دنبال جوش های سرسیاه کوچکی شود که به طور دقیق در یک نقطه دقیق یا به طور مشخص با یک میلی متر محیط ایجاد می شود.



آنها ارزشاً روی سینه ، شانه ها و پشت دارند و به صورت خوشه ای ظاهر می شوند. تالاکوب توضیح می دهد: "غالباً ، پس از پوشیدن لباس ها مانند لباس غواصی ، یا تعریق زیر لباس و دوش گرفتن سریع نیست."


آکنه قارچی چگونه درمان می شود؟

بسته به شدت عفونت ، متخصص پوست ممکن است چیزی مانند شستشوی بدن باشد که پیشنهاد می کند یا ممکن است دارو تجویز کند. تالاکوب می گوید ، آنها به احتمال زیاد باعث می شوند که یک شوینده موضوعی گوگرد را در برنامه روزانه خود ، ضد قارچ و ضد باکتری استفاده کنید. او ، و همچنین Zeichner ، توصیه پاکسازی پوست خود را با چیزی غیر منتظره هر چند: Selsun آبی با نام مستعار شامپو شوره سر.


Zeichner چند دستورالعمل خارج از برچسب استفاده از آن را دارد. او می گوید: "باید آن را به پوست بزنید ، در حین خواندن حروف الفبا اجازه دهید تا کف شود." "اگر زمان کافی برای نشستن روی پوست را ندارد ، پس نمی تواند خود را به درستی انجام دهد."



ادریس می گوید: اگر بعد از یک ماه عفونت پاک نشود ، احتمالاً پزشک پوست برای شما داروی خوراکی ضد قارچ تجویز می کند.


وی توضیح می دهد: "با توجه به این واقعیت که آکنه قارچی به دلیل رشد بیش از حد مخلوط در فولیکول های مو است ، برای ادامه به اوماق فیلیکول با استفاده از داروی خوراکی سیستمیک ضروری است." "من به طور مشخص به من توصیه نمی کنم که 24 ساعت پس از مصرف قرص ضد قارچ خوراکی ، یک جلسه عرق (یعنی تمرین) را برای برنامه ریزی انجام دهید ، زیرا ثابت شده است که این دارو از طریق غدد عرق در غده های مو و روی پوست ترشح است. می شود ، که اجازه می دهد برای درمان بسیار کارآمد تر و موثر تر از آکنه قارچی. "


چگونه می توانید از آن جلوگیری کنید؟

متأسفانه ، شما واقعاً نمی توانید از بروز آکنه های قارچی جلوگیری کنید. خشک و تمیز نگه داشتن پوست در حین تمرینات و بیرون آوردن لباسهای عربی درست بعد از اتمام کار کمک خواهد کرد. زایکنر می گوید ، نگه داشتن یک شوینده سالیسیلیک اسید در حمام خود ، مانند CeraVe's SA Renewing Cleanser یا حوله هایی که با ماده لایه بردار موجود در کیف تهیه شده اند ، به حداقل رساندن خطر ابتلا به آکنه های قارچی نیز کمک می کند. (دستمال تمیزکننده آکنه اوباجی را امتحان کنید.) وی می گوید: "این مواد باعث می شود که بین بردن چربی و خاک اضافی پوست ایجاد شود که باعث افزایش مخمر شود ، بسیار مفید است."


شورت لینک :https://is.gd/s95gLf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد