من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

کدام یک از چای ها را برای بهبود پوست خود بنوشید

از اگزما گرفته تا آکنه ، این گیاهان توانایی بهبودی دارند.

شما می دانید که نوشیدن انواع خاصی از چای می تواند برای سلامتی شما مفید باشد - اما آیا می دانید برخی از چای ها از مزایای پوستی نیز برخوردار هستند؟ درسته! چای ، سرشار از پلی فنول (مولکول هایی که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند) می تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کند ، اثرات آسیب UV را معکوس کرده و التهاب را کاهش دهد. بسیار شگفت انگیز ، درست است؟ اگرچه نوشیدن چای ممکن است تأثیر مثبتی در چهره شما داشته باشد ، استفاده از محصولات تزریق شده با عصاره های چای نیز می تواند مفید باشد. بسلامتی! در اینجا ، چهار چای با ابرقدرت های پوستی:

چای سبز

آفتاب زیاد می تواند به پوست آسیب برساند و علائم اولیه پیری را ایجاد کند. مطالعات نشان داده است که نوشیدن چای سبز در واقع ممکن است به شما در کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست کمک کند (البته هنوز مجبورید روزانه از SPF 30 استفاده کنید). Renee Snyder ، دکتر ، متخصص پوست و از بنیانگذاران مارک های لوازم آرایشی W3LL PEOPLE ، می گوید کاتچین ها (آنتی اکسیدان هایی که ممکن است از آسیب سلول جلوگیری کنند) در چای سبز می تواند التهاب مربوط به پیری را کاهش دهد ، همچنین از آفتاب سوختگی و به طور بالقوه طولانی مدت محافظت می کند. آسیب UV.


آدینا گریگور ، نویسنده کتاب پاکسازی پوست و بنیانگذار SW Basics ، یک خط مراقبت از پوست کاملاً طبیعی و پایدار ، می گوید: "رادیکال های آزاد که در نتیجه اشعه ماورا UV بنفش در بدن ایجاد می شوند ، می توانند سلول های سالم پوست را خراب کنند." . پلی فنول [موجود در چای] ضد التهاب است و قابلیت ترمیم DNA را دارد ، که می تواند جهش های سلولی ناشی از رادیکال های آزاد را اصلاح کند. "

جدا از لذت بردن از یک فنجان هر روز صبح ، می توانید از محصولاتی با عصاره چای سبز نیز استفاده کنید. الیزابت تانزی ، MD ، مدیر مشترک لیزر پوست در انستیتوی جراحی لیزر پوستی واشنگتن ، لوسیون مرطوب کننده آنتی اکسیدان چای سبز Replenix CF (38 دلار ، dermstore.com) را توصیه می کند ، که حاوی 90 درصد از پلی فنول های چای سبز برای جلوگیری از علائم زودرس پیری و آبرسانی پوست خشک و تکه ای - به ویژه مناطق مستعد اگزما. سرم بدن آنتی اکسیدان One Love Organics Gardenia + Tea (39 دلار ، oneloveorganics.com) گزینه خوب دیگری است - این ماده حاوی روغن چای سبز ، روغن دانه کدو تنبل و روغن خولان دریایی برای مرطوب سازی عمیق پوست است.

مرتبط: نوشیدنی تابستانی که باعث درخشش پوست شما می شود


یربا ماته

آیا می خواهید پوست خود را جوان نگاه کنید؟ ممکن است بخواهید چای یربا ماته ، معروف به ماته ، جرعه ای بنوشید. مملو از آنتی اکسیدان است که به جلوگیری و ترمیم آسیب پوستی ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. این نوشیدنی از برگهای خشک گیاه yerba maté موجود در آمریکای مرکزی و جنوبی تهیه می شود و همچنین حاوی مقادیر زیادی کافئین است.


اسنایدر می گوید: "یربا ماته یک درمان سنتی برای همه چیز است ، از خستگی تا کنترل اشتها گرفته تا سیستم ایمنی ضعیف." "این شامل یک لیست طولانی از ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها ، از جمله ویتامین B ، ویتامین C ، منگنز ، پتاسیم و روی است."


اگر می خواهید محصولات مراقبت از پوست با چای یربا ماته را تجربه کنید ، فوم پاک کننده Goodal Phytowash Yerba Maté (20 دلار ، clubcliousa.com) منافذ پوست را به صورت عمیق تمیز می کند ، آلودگی ها ، مواد زائد و مواد آرایشی را پاک می کند. علاوه بر یربا مات ، این محصول همچنین دارای عصاره توت آکای و روغن دانه آندیروبا است که به کاهش منافذ و جلوگیری از آکنه کمک می کند.

مرتبط: 5 دستور العمل چای یخ سالم و گوارا

بابونه

از بین همه چای های گیاهی ، بابونه محبوب ترین مورد برای استفاده در درمان موضعی پوست است. سالهاست که برای تسکین پوست خشک ، لکه دار و حتی آکنه استفاده می شود. اسنایدر می گوید: "می توان از بابونه برای درمان بثورات و التهابات پوستی کمک کرد." "این ماده دارای فلاونوئیدهایی است که اثر مهاری زیادی روی رادیکال های آزاد دارند." غبار تسکین دهنده بابونه Jurlique (18 دلار ، jurlique.com) برای پوست های حساس ایده آل است و می تواند به آرامش رنگ صورت کمک کند.


مرتبط: 5 غذای خوشمزه که بدن شما را هیدراته می کند

رویبوس

رویبوس که به چای قرمز نیز معروف است ، از بوته قرمز آفریقای جنوبی ساخته می شود و فاقد کافئین است ، بنابراین برای زنانی که انتظار دارند و می خواهند مصرف کافئین خود را محدود کنند بسیار مناسب است. علاوه بر این ، این ماده حاوی آسپالاتین و نوتوفاژین ، دو ترکیب شیمیایی است که دارای خواص ضد التهابی هستند. اسنایدر می گوید: "مشخص شده است که فلاونوئیدهای موجود در رویوبوس دارای عملکرد ضد التهابی هستند که این امر برای درمان بیماری های پوستی مانند روزاسه یا آکنه مفید است." عصاره رویبوس را می توانید در کرم آنتی اکسیدان صورت Alaffia Rooibos & Shea Butter پیدا کنید (17 دلار ، alaffia.com) که حاوی روغن نارگیل و آلوئه ورا نیز می باشد ، هر دو ماده تسکین دهنده ای هستند که می توانند باعث کاهش تحریک شوند.


لینک کوتاه: yun.ir/bw3vs1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد