من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

چرا ویتامین ث برای پوست خوب است

سرم های ویتامین C به یک دلیل افسانه ای هستند: آنها واقعاً م workثر هستند. رنگ پوست ناهموار ، بافت خشن ، خطوط ظریف ، زخم های آکنه ، تیرگی عمومی - می توانید در مورد هر گونه نگرانی معمول در مورد رنگ پوست نام ببرید و احتمال زیادی وجود دارد که ویتامین C (و محصولات مراقبت از پوست که در آن وجود دارد) یک درمان توصیه شده است. و اگر نظرسنجی سالانه  نشانه ای باشد ، امروزه یکی از مواد مورد نیاز در مراقبت از پوست است. اما دقیقاً چگونه روی پوست کار می کند؟ آیا نتایج روشن و نرم تر به دلیل همان آنتی اکسیدان قوی موجود در آب پرتقالی است که هنگام سرماخوردگی می نوشید؟


با توجه به اینکه به نظر می رسد علاقه به این ماده تشکیل دهنده در بالاترین حد خود قرار دارد ، ما احساس کردیم که غوطه وری عمیق در عجایب ویتامین C ضروری است. ما با متخصصان مشورت کردیم تا همه چیز در مورد آنچه ویتامین C را به عنوان یک ماده مورد توجه برای مراقبت از پوست و همچنین بهترین روشها برای بهره مندی از فواید آن بدل می کند ، بیاموزیم.


اول اینکه ، ویتامین C چیست؟

تا آنجا که به پوست شما مربوط می شود ، ویتامین C "یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند رادیکال های آزاد را خنثی کند" ، پاتریشیا وکسلر ، متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره ، توضیح می دهد. "ویتامین C به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی خود به روند بازسازی طبیعی پوست کمک می کند ، که به بدن کمک می کند سلول های آسیب دیده پوست را ترمیم کند."


بنابراین ، به همان روشی که مصرف غذاهای غنی از آنتی اکسیدان به بدن شما در مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند ، آنتی اکسیدان های موضعی با کمک به جبران متجاوزان روزانه مانند آسیب UV و قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا ، همین کار را برای پوست شما انجام می دهند. دوره تازه سازی سریع آنتی اکسیدان ها: آنها با خنثی سازی تولید مولکول های بسیار واکنشی به نام رادیکال های آزاد ، از آسیب سلول های ما جلوگیری کرده یا آن را کاهش می دهند. به عبارت دیگر ، آنتی اکسیدان ها به سلامت بدن و سلول های پوست کمک می کنند.


تبلیغات

این قدرت مبارزه با رادیکال های آزاد فقط برای کمک به حفظ علائم پیری زودرس مهم نیست. جوشوا زایچنر ، مدیر تحقیقات آرایشی و بالینی در بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک ، قبلاً به Allure گفت ، در خنثی سازی این رادیکال های آزاد ، ویتامین C همچنین می تواند به محافظت از پوست در برابر تغییرات پیش سرطانی ناشی از اشعه ماورا بنفش کمک کند.


ویتامین C چگونه دیگر به درد پوست می خورد؟

به طرز شگفت انگیزی ، فواید صرفه جویی در پوست ویتامین C محدود به آنتی اکسیدان آن نیست. این ماده از دیگر خواص درمانی پوست است که باعث می شود جایگاهی دائمی در کابینت دارویی شما داشته باشد. برای مثال ، هوارد سوبل ، متخصص پوست در نیویورک توضیح می دهد ، برای اولین بار ، وقتی ویتامین C به صورت موضعی استفاده می شود ، زیرا بسیار اسیدی است ، "پوست باعث تسریع در بهبود کلاژن و الاستین می شود." بخاطر بسپارید: کلاژن و الاستین هر دو فیبرهای پروتئینی هستند که به صورت طبیعی وجود دارند و به لاغر و سفت نگه داشتن پوست کمک می کنند. بنابراین ، در کمک به تقویت تولید کلاژن ، ویتامین C موضعی می تواند به جلوگیری از پیری زودرس پوست کمک کند.


وکسلر توضیح می دهد ، یک چیز جالب دیگر درباره این ماده تشکیل دهنده: این ماده حاوی خاصیتی است که از تولید ملانین پوست شما جلوگیری می کند ، و این همان چیزی است که باعث تغییر رنگ پوست مانند لکه های تیره و افزایش رنگدانه می شود. با ادامه استفاده موضعی ، ویتامین C می تواند از تشکیل لکه های تیره جلوگیری کند.


سوبل می افزاید: "این یک ماده براق کننده برتر است که بدون از بین رفتن رنگدانه های طبیعی پوست ، لکه های قهوه ای را محو می کند."


چگونه می توانید ویتامین C را به برنامه روزمره مراقبت از پوست خود اضافه کنید؟

کریستینا گلدنبرگ از متخصصان پوست گلدنبرگ در شهر نیویورک توضیح می دهد: "اصلی وسیله نقلیه ویتامین C نیست ، بلکه فرم ویتامین C است که در حال استفاده است." اصطلاح مورد جستجو اسید اسکوربیک است (که به آن اسید اسکوربیک L نیز می گویند) ، که پایدارترین و موثرترین شکل ویتامین C در مراقبت از پوست است.


گفته می شود ، هر سه متخصص پوست موافق هستند که بهترین نوع محصول مراقبت از پوست ویتامین C سرم است ، زیرا "سرم ها از کرم ها یا تونرها موثرتر هستند". علاوه بر این ، اضافه کردن ویتامین E به این مخلوط مانند یک یا دو مشت خوبیت پوست است.


وکسلر می گوید: "اسید اسکوربیک خالص ثابت شده است که به طور مداوم در نفوذ به سد پوست موثرترین است." "اثر ویتامین C [همچنین] وقتی با سایر آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین E ترکیب شود ، افزایش می یابد. با هم ، می توانند محافظت دو برابر در برابر آسیب رادیکال های آزاد داشته باشند." به همین دلیل است که شما اغلب دو آنتی اکسیدان فرمولاسیون شده در سرم را پیدا می کنید ، مانند C E Ferulic افسانه ای و برنده جایزه بهترین زیبایی SkinCeuticals و 10٪ سرم ویتامین C خالص.

همچنین متوجه خواهید شد که هیچ کدام از این بطری های سرم شفاف نیستند - و این عمدی است. ویتامین C هنگام قرار گرفتن در معرض نور یا هوا تجزیه می شود ، بنابراین بطری های شیشه ای تیره به حفظ ثبات آن کمک می کنند (و بنابراین اثربخشی). به عنوان یک قاعده کلی ، سرم ها باید زیر لایه مرطوب کننده شما لایه لایه شوند.


اگر تازه شروع به استفاده از این ماده بر روی پوست خود می کنید ، Sobel توصیه می کند که به آرامی شروع کنید. وی توصیه می کند: "این چیزهای قوی است ، بنابراین فقط برای هر برنامه فقط چند قطره نیاز دارید." بهتر است که با عادت بیشتر پوست به این ماده اولیه ، کار خود را با غلظت کم شروع کرده و به سمت بالا حرکت کنید. "


سرم های پنج درصدی به طور کلی برای پوست های حساس ملایم هستند و شما می توانید تا 20 درصد پیشرفت کنید ، که برای روشن و بهبود رنگدانه های پوست با سرعت بیشتری کار می کنند. اشکال دیگر ویتامین C که ممکن است در محصولات مراقبت از پوست با آن روبرو شوید عبارتند از: آسکوربات تتراهکسی الدسیل ، اسکوربیل فسفات منیزیم و آسکوربات متیل سیلانول.


چه کسی باید از ویتامین C اجتناب کند؟

گلدنبرگ می گوید: "کسانی که پوست حساس دارند ممکن است از ویتامین C حساسیت یا قرمزی داشته باشند." اگر تمایل به داشتن پوست حساس دارید ، وی توصیه می کند با تمرکز کمتری شروع کنید و همچنین "ابتدا یک منطقه آزمایش را امتحان کنید تا مطمئن شوید هیچ آلرژی وجود ندارد."


برای اطلاعات بیشتر در مورد عنصر نیروگاه ، بررسی بهترین سرم های ویتامین C ما را بررسی کنید.



لینک کوتاه:  yun.ir/wwmcz2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد