من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

مزایای هندوانه برای پوست و 10 ماسک چهره ای هندوانه

نکات مراقبت از پوست هندوانه - در زیر بررسی کنید که فواید هندوانه برای پوست شما و 10 ماسک صورت هندوانه سریع ، آسان و فوق العاده مغذی که می توانید در خانه درست کنید

تابستان بسیار نزدیک است. و اگرچه آفتاب ، شن و آب شور می تواند صورت شما را خراب کند ، اما این فصل میوه های آبدار و خوشمزه ای نیز به ارمغان می آورد که می توانید برای پر کردن پوست خود و دوباره سالم ، جوانی و درخشش آن استفاده کنید.


هندوانه در بالای لیست میوه های تابستانی مورد علاقه من است. نه تنها هنگام خوردن آن فواید زیادی برای شما دارد ، بلکه پایه مناسبی برای بسیاری از ماسک های طبیعی و آبرسان و مغذی صورت است.


در حقیقت ، محصولات مراقبت از پوست با پایه هندوانه در حال حاضر روند مرسوم دارند. این روند از کره آغاز شد ، سپس به سایر نقاط جهان گسترش یافت. این روزها می توانید ماسک صورت ، اسکراب ، پاک کننده و مرطوب کننده های هندوانه زیادی را در بازار پیدا کنید. و روش های زیادی وجود دارد تا گوشت هندوانه تازه را در برنامه زیبایی خود بگنجانید.

پوست من مطمئناً لذت می برد وقتی مقداری از آن خمیر مرطوب کننده ، خنک کننده و طراوت را روی آن آغشته کنید! و می توانید در زیر 10 دستورالعمل ماسک صورت هندوانه ای را مشاهده کنید که متعادل ، ارزان و ساخت و استفاده از آنها آسان است.


در ابتدا ، در اینجا 10 دلیل بسیار مهم وجود دارد که شما باید سعی کنید هندوانه را به برنامه مراقبت از پوست خود اضافه کنید ...


مزایای هندوانه برای پوست

هندوانه حاوی حدود 40٪ لیکوپن بیشتر از گوجه فرنگی خام است! لیکوپن محافظت نوری را ارائه می دهد ، پوست را ترمیم می کند و دارای اثر ضد التهابی است. همچنین می تواند به شما کمک کند تا رنگ پوست را یکدست کرده و درخشش ایجاد کنید.

این ویتامین همچنین حاوی ویتامین های A ، C و E است - همه آنتی اکسیدان های قدرتمندی هستند که از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند ، رنگ پوست را روشن می کنند و روند نوسازی پوست را تسریع می کنند.

هندوانه منبع غنی رطوبت است. این پوست بدون ایجاد چربی پوست را آبرسانی می کند و به شما ظاهری چاق و جوان و درخشان می دهد.

آب هندوانه یک تونر طبیعی پوست است. باعث لطافت و انعطاف پذیری پوست و کاهش رنگ پوست می شود.

همچنین تا حدودی به عنوان یک ماده پاک کننده و پاک کننده طبیعی عمل می کند. بعد از ماسک صورت هندوانه ، پوست شفاف ، سالم و درخشان به نظر می رسد.

هندوانه می تواند به شما کمک کند تا از علائم پیری زودرس جلوگیری کنید ، تولید کلاژن را بهبود ببخشید و پوستی سفت و انعطاف پذیر داشته باشید.

هندوانه وقتی به صورت موضعی استفاده شود می تواند به شما در کاهش اندازه منافذ و کنترل تولید سبوم کمک کند. این امر آن را به یک درمان طبیعی عالی برای پوست چرب و آکنه تبدیل می کند.

می توانید از آن برای تسکین بثورات و آفتاب سوختگی جزئی استفاده کنید. این می تواند به شما در تسکین خارش و التهاب و کاهش قرمزی کمک کند.

ماسک های طبیعی هندوانه صورت ملایم و تحریک کننده نیستند. آنها برای انواع پوست مناسب هستند و می توانند به بهبود بسیاری از مسائل مربوط به پوست کمک کنند.

می توانید از مکعب های هندوانه منجمد برای شادابی سریع صورت خود ، کاهش عیوب و تقویت درخشش پوست استفاده کنید.

10 بهترین دستور تهیه ماسک صورت هویج هویج

همانند هر محصول جدید ، بهتر است ابتدا این ماسک ها را تست کنید ، فقط برای اطمینان. هندوانه احتمالاً باعث تحریکات و حساسیت های پوستی نمی شود ، اما شما هرگز نمی دانید.


در تمام دستورالعمل های ماسک صورت هندوانه ای من از تفاله استفاده می کنم. و بهترین راه برای بدست آوردن نرمترین تفاله هندوانه ، مخلوط کردن یک تکه هندوانه است. با این حال ، مخلوط کردن یک مکعب کوچک هر زمان که می خواهید ماسک صورت درست کنید غیر عملی خواهد بود.

بنابراین ، کاری که من دوست دارم انجام دهم (و این کار را تقریباً برای همه ماسک های صورت DIY بر اساس برخی میوه ها انجام می دهم) مخلوط کردن یک قطعه هندوانه بزرگتر و تقسیم تفاله به یک سینی مکعب یخ است. به این ترتیب ، هر وقت می خواهم ماسک هندوانه درست کنم ، یک مکعب منجمد از تفاله هندوانه در دست دارم.


همچنین می توانید هر بار که یک آبگوشت یا هندوانه تهیه کنید ، یک قاشق غذاخوری تفاله هندوانه قرض کنید.


در هر صورت ، در اینجا 10 بهترین ماسک صورت که می توانید با این میوه شاداب و آبدار درست کنید آورده شده است:


1. ماسک صورت هندوانه Diy برای انواع پوست

فواید:


در اینجا یک ماسک هندوانه بسیار ساده است که مناسب همه است. این ماسک مغذی ، جوان کننده ، براق کننده و ترمیم کننده است. می توانید هر وقت خواستید از آن استفاده کنید.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 2 قاشق غذاخوری

1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

1 - 2 قاشق چایخوری روغن جوجوبا

برای تهیه این ماسک کافی است تفاله هندوانه و ژل آلوئه ورا را درون یک کاسه کوچک بریزید و خوب مخلوط کنید. روغن جوجوبا را اضافه کرده و مخلوط کنید تا مخلوط روان و روان بدست آورید.


یک لایه نازک از ماسک را به صورت تمیز بمالید. بگذارید حدود 20 دقیقه روی آن بماند و در این مدت هر بار که پوست آن را خیس کرد دوباره آن را اعمال کنید. بعد از 20 دقیقه ماسک را بشویید و کرم صورت بزنید.

2. ماسک صورت با آب هندوانه برای روشن شدن پوست


فواید:


من هر کدام از این مواد را جداگانه دوست دارم و با هم یکی از ماسک های صورت DIY مورد علاقه من را می سازند. این به روشن شدن پوست من ، مبارزه با تیرگی و محو شدن جای آکنه های گاه به گاه کمک می کند.


نحوه ساخت آن:


1 قاشق غذاخوری آب هندوانه

ماست غلیظ 2 قاشق چایخوری

1 قاشق چایخوری آرد برنج

ماست غلیظ و تفاله هندوانه را خوب مخلوط کنید. وقتی صاف شد ، آرد برنج را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید تا خمیر یکدستی بدست آید. اگر می خواهید ماسک شما ضخیم تر باشد ، می توانید مقداری آرد برنج اضافه کنید.


صورت خود را بشویید و لایه برداری کنید. ماسک را به طور یکنواخت بزنید و بگذارید 10 - 15 دقیقه روی آن بماند. آن را بشویید و یک مرطوب کننده بزنید در حالی که پوست شما هنوز کمی مرطوب است.


3. ماسک صورت هندوانه برای پوست چرب

فواید:


هندوانه می تواند تا حدودی به شما در کنترل چربی پوست کمک کند ، اما بزرگترین مزیت آن خاصیت آبرسانی آن است. پوست چرب اغلب بسیار کم آب و کسل کننده به نظر می رسد. اما این ماسک در کمترین زمان تازه و تازه می شود.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 1 قاشق غذاخوری

2 قاشق چایخوری عسل خام

1 قاشق چایخوری آب لیمو تازه

برای تهیه این ماسک ، فقط تمام مواد را در یک کاسه کوچک قرار دهید. همه چیز را خوب مخلوط کنید تا ماسک شما نرم و روان شود. اگر می خواهید ، می توانید یک قاشق چای خوری خاک رس کائولن نیز اضافه کنید ، برای برخی از خاصیت های تمیز کردن اضافی و جذب روغن.


ماسک را به صورت تمیز و ترجیحاً بعد از یک اسکراب ملایم بزنید. نگذارید روی صورت خشک شود - هر بار که شروع به خشک شدن کرد ، لایه دیگری بزنید. بعد از 15 تا 20 دقیقه ماسک را بشویید و بلافاصله کرم صورت بزنید.


4. آبرسان ماسک صورت هندوانه

فواید:


این ماسک تابستان مرا فریاد می زند. خیار و هندوانه هر دو طراوت بخش ، خنک کننده و فوق العاده آبرسانی هستند. ماسک پوست را ملایم و آرام می کند ، آن را چاق و نرم می کند و درخشش طبیعی زیادی به آن می بخشد.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 1 قاشق غذاخوری

2 قاشق چایخوری پوره خیار

1 قاشق چایخوری روغن نارگیل

من پوره خیار را به صورت تفاله هندوانه تهیه می کنم - یک خیار کامل را مخلوط کرده ، سپس در یک سینی مکعب یخ منجمد می کنیم. روغن نارگیل را نیز کمی گرم می کنم ، تا بتوانم به راحتی آن را با دو روغن دیگر مخلوط کنم.


وقتی همه مواد را آماده کردید ، فقط همه چیز را خوب مخلوط کنید. می توانید آن را با انگشتان یا با پنبه روی صورت خود بمالید. فقط به مدت حدود 15 دقیقه به استفاده از آن ادامه دهید و اجازه ندهید خشک شود. شستشو داده و کرم صورت خود را بزنید.


5. ماسک هندوانه برای نقص پوست

فواید:


این ماسک مملو از آنتی اکسیدان است. این خاصیت ترمیم کننده ، پر کننده و ضد پیری دارد. این می تواند به شما کمک کند تا نقص های پوست را محو کنید ، رنگ پوست را یکنواخت کرده و پوست شما را چاق و صاف کند.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 1 قاشق غذاخوری

2 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا

1 قاشق چایخوری پودر چای سبز ماتچا

حداقل همه افراد می توانند از این ماسک در هفته استفاده کنند. برای تهیه آن ابتدا تفاله هندوانه و ژل آلوئه ورا را مخلوط کنید. پودر ماتچا را اضافه کنید و همه چیز را خوب مخلوط کنید تا زمانی که ماسک صورت صاف و یکدستی بدست آورید.


ماسک را به لایه ضخیم که می توانید روی صورت تمیز بمالید. بگذارید 10 - 15 دقیقه روی آن بماند. سپس ماسک را بشویید و مرطوب کننده صورت خود را بزنید تا رطوبت آن قفل شود.


6. ماسک صورت هندوانه برای درخشش پوست

فواید:


فوق العاده مغذی ، مرطوب کننده و ترمیم کننده. این ماسک بدون چربی پوست باعث آبرسانی می شود. این تکه های خشک را نرم می کند ، پوست را صاف و جوان می کند و باعث درخشش شبنم می شود.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 1 قاشق غذاخوری

1 قاشق غذاخوری هلو له شده

2 قاشق چایخوری عسل

یک تکه هلو رسیده را خوب له کنید تا زمانی که یک پوره صاف و یکدست بدست آورید. می توانید درست مثل هندوانه ، آن را یکدست و یکدست کنید. دو ماده دیگر را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.


صورت خود را با یک شستشوی ملایم صورت بشویید و به آرامی از آن لایه برداری کنید. تا جایی که می توانید یک لایه ضخیم از ماسک بزنید. بگذارید به مدت 15 - 20 دقیقه روی آن بماند ، سپس آن را بشویید و یک مرطوب کننده بزنید.


7. ماسک صورت هندوانه ضد پیری

فواید:


این یک ماسک مناسب برای جلوگیری از علائم پیری زودرس و بهبود استحکام ، کشش و درخشندگی پوست است. هم انگور و هم ویتامین E چیزهای زیادی برای پیری پوست دارند. آنها پوست را نرم ، صاف ، انعطاف پذیر و جوان می کنند.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 1 قاشق غذاخوری

2 قاشق چای خوری تفاله انگور

1 کپسول روغن ویتامین E

انگور را مخلوط کنید یا تفاله آنرا له کنید تا یکدست شود. تفاله هندوانه و روغن ویتامین E را اضافه کنید. همه چیز را با هم خوب مخلوط کنید.


ماسک را با انگشتان یا با پنبه به صورت خود بمالید. مانند سایر ماسک ها - هر بار که پوست شما آن را جذب کرد ، دوباره آن را اعمال کنید. بگذارید 15 تا 20 دقیقه روی آن بماند و فراموش نکنید که بعد از آن کرم مرطوب کننده صورت بزنید.

8. ماسک صورت هندوانه با سیب زمینی


فواید:


ماسک صورت معروف و مشهوری که چهره شناس میراندا کر پیشنهاد می کند. علاوه بر تمام مزایای هندوانه که برای پوست ذکر شده است ، سیب زمینی یک ماده شگفت آور و روشن کننده و جوان کننده پوست است ، در حالی که عسل از پوست محافظت و ترمیم می کند.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 2 قاشق غذاخوری

2 قاشق غذاخوری سیب زمینی له شده

1 قاشق غذاخوری عسل

یک سیب زمینی را بجوشانید و له کنید تا نرم شود. 2 قاشق غذاخوری سیب زمینی له شده را با 2 قاشق غذاخوری تفاله هندوانه و 1 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید تا یک رب صاف بدست آورید.


ماسک را به صورت یکنواخت روی صورت تمیز بمالید. بگذارید حدود 20 دقیقه روی آن بماند. سپس ماسک را بشویید. در حالی که پوست شما هنوز گرم و کمی مرطوب است ، از کرم صورت استفاده کنید.

9. طراوت ماسک صورت تابستانی با هندوانه و موز

فواید:


من این ماسک را خیلی دوست دارم! پوست من بعد از آن عالی به نظر می رسد و احساس می شود. هندوانه برای پوستی کم آب ، کسل کننده و بی روح (که من اغلب در تابستان است) بسیار مفید است. روغن موز و گل محمدی فوق العاده مغذی و مرطوب کننده هستند ، به علاوه از پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 1 قاشق غذاخوری

1 قاشق غذاخوری موز له شده

2 قاشق چایخوری روغن گل محمدی

یک تکه موز را با پشت چنگال خوب له کنید. سعی کنید همه توده ها را از بین ببرید. تفاله هندوانه و روغن گل محمدی را اضافه کنید و همه چیز را خوب مخلوط کنید.


صورت خود را بشویید و به آرامی لایه برداری کنید. ماسک را تا حد ممکن یکنواخت بزنید. بگذارید حداقل 20 دقیقه روی آن بماند و سپس آن را بشویید. مرطوب کننده صورت خود را بزنید.


10. ماسک صورت هندوانه و آووکادو

فواید:


یکی دیگر از ماسک های مرطوب کننده صورت که انواع پوست آن را دوست دارند. سرشار از روغنهای طبیعی و چربی های سالم ، ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. باعث احیا ، ترمیم و آرامش پوست می شود.


نحوه ساخت آن:


تفاله هندوانه 1 قاشق غذاخوری

1 قاشق غذاخوری آووکادو له شده

2 قاشق چایخوری هر روغن حامل پوست مناسب

یک قطعه آووکادو را خوب له کنید تا یک خمیر خامه ای صاف و یکدست بدست آورد. تفاله هندوانه و هر نوع روغن حامل پوست مناسب که معمولاً استفاده می کنید را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید تا یکدست شود.


ماسک را به صورت یکنواخت روی صورت تمیز بمالید. بگذارید به مدت 15 - 20 دقیقه روی آن بماند ، سپس آن را بشویید و یک کرم صورت بزنید. شما می توانید این ماسک را 1 تا 2 بار در هفته یا هر زمان که پوست احساس خشکی ، خشکی ، کدر و کمبود آب داشته باشد ، استفاده کنید.



لینک کوتاه: http://gg.gg/v2j2c

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد