من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

5 عادت روزانه برای پوست و موهای شفاف و درخشان


5 عادت روزانه برای داشتن پوستی درخشان و بی عیب و نقص

پوست ما ظریف و حساس است به همین دلیل است که هر از گاهی باید از آن مراقبت کنیم.


پوست ما ظریف و حساس است به همین دلیل است که هر از گاهی باید از آن مراقبت کنیم.


آموزش های آرایشی ، آموزش خود در مورد محصولات آرایشی جدید ، یا حتی گوش دادن به توصیه های آرایشگران ، تا زمانی که چند عادت سالم را در نظر نگیرید که زیبایی شما را از درون افزایش می دهد ، در نظر گرفته نمی شود.


عادات اولیه زیبایی مانند استفاده کم از آرایش ، پاک کردن آرایش قبل از خوابیدن به رختخواب به اندازه خوردن غذای خوب یا تمرین یوگا اهمیت دارد. برای داشتن پوستی بدون عیب و زیبایی بیشتر ، باید عادات زیر را انتخاب کنید.


1. H2O BFF شماست - این وظیفه ماست که همیشه به شما اهمیت نوشیدن لیترهای خوب آب در هر روز را یادآوری کنیم. آب برای هیدراته نگه داشتن بدن در طول روز ضروری است. برای جلوگیری از کدر شدن و خشک شدن پوست ، باید عادت به نوشیدن آب را حفظ کنید. در اینجا نکته ای وجود دارد ، همیشه یک بطری آب همراه خود در کیف خود داشته باشید تا این عادت را ایجاد کنید.


2. آیا حصیر یوگای جدید خود را دوست ندارید - خوب ، شما همیشه می خواهید آن حصیر فانتزی را برای تمرینات یوگا خود خریداری کنید و اکنون ، وقتی آن را دارید ، آن را گرد کرده و در گوشه ای از محل خود نگه داشته اید! چرا؟ وقتی قرار است همراه صبح شما باشد. آن را بیرون بیاورید و تمرین یوگا را بدون ترک آن حتی برای یک روز شروع کنید. یوگا شما را سالم و متناسب نگه می دارد و به تدریج در درخشندگی پوست نقش دارد.


3. در گذراندن لبخند چه چیزی وجود دارد؟ - همیشه خندان باش. خوب ، منظور ما این نیست که شما بی جهت لبخند را به کسی منتقل می کنید که دوران سختی را پشت سر می گذارد. اما شاد بودن و مثبت اندیشی در مواقع دشوار کلید درخشندگی پوست است. لبخند زدن بیشتر به کاهش استرس کمک می کند و شما را از درون شاد نگه می دارد و شادی درونی شما همیشه راهی برای بیان در چهره شما پیدا می کند!


4- مدیتیشن ژست عکس جدید شماست - البته بله. حداقل یکبار در روز ذهن و بدن خود را تمیز کنید. برای داشتن یک ذهن آرام ، مدیتیشن بهترین راه برای ارتباط با خود است. آرام باشید و هر زمان که در طول روز به وقت خود رسیدید ، مدیتیشن کنید. در حالت ایده آل ، 25 تا 30 مدیتیشن می تواند زندگی افراد را تغییر دهد.


5. سالاد به شما زنگ می زند! - سبز شوید ، خانم ها! غذاهای ناخواسته را کنار بگذارید زیرا زمان آن رسیده است که اهداف سلامتی خود را دنبال کنید. به برنامه رژیم غذایی خود پایبند باشید و وعده های غذایی مناسب مصرف کنید ، سالاد بخورید و میان وعده های سالم بخورید. تغذیه سالم به داشتن پوستی بهتر و صاف کمک می کند.


5 عادت اساسی مراقبت از مو برای داشتن موهایی سالم و درخشان

در اینجا ، ما برخی قوانین اساسی را به شما می گوییم یا می گوییم ، عادت های ضروری برای پوست سر بهتر ، ریشه های سالم و موهای زیبا.


همه مشتاق داشتن موهای بلند و زیبا و روان هستند اما چه کسی زمان تلاش دارد؟


ما آرزو داریم موهای قوی ، ضخیم و ابریشمی داشته باشیم همانطور که در تبلیغات بیشمار مو نشان داده شده است. اما واقع بین بودن و رشد نکردن موهای نشان داده شده در تبلیغات ، ما می توانیم حداقل برخی از قوانین اساسی را انتخاب کرده یا عادات ضروری را برای پوست سر بهتر ، ریشه های سالم و موهای زیبا انتخاب کنیم.


1. اغلب موهای خود را شانه کنید - شانه زدن موها بعد از دوش گرفتن و صبح یا قبل از برخورد با تخت در شب بسیار رایج است. اما روز چطور؟ موهای خود را حداقل 3 تا 4 بار در روز شانه کنید تا سلول های مرده از پوست سر شما برداشته شود و جریان خون به ریشه افزایش یابد. برس زدن باعث کاهش وز موهای شما می شود و موها را سالم و براق می کند.


2. به طور مرتب موهای خود را چرب کنید - روغن کاری به تغذیه موهای شما کمک می کند. در حالت ایده آل ، باید پوست سر خود را به مدت 15-20 دقیقه با نوک انگشتان ملایم ماساژ دهید و 2-3 ساعت قبل از شامپو کردن بگذارید. برای جلوگیری از شوره سر و خارش پوست سر ، باید حداقل دوبار در هفته موهای خود را چرب کنید. روغن های مو مانند روغن نارگیل ، روغن بادام یا روغن خردل برای هر پوست سر معجزه می کنند. اگر شش روز در هفته مشغول هستید و احساس تنبلی می کنید که موهای خود را در یک روز رایگان چرب کنید ، به درمان آبگرم مو بروید.


نکته: اگر به دنبال روشهای موثری برای رشد موهای بلند هستید ، روش وارونگی را از دست ندهید.


3. موهای خود را به طور مکرر بشویید - تکرار نکنید ، موهای خود را در طول هفته کثیف نکنید. موهای خود را دو یا سه بار در هفته بشویید تا از عفونت پوست سر و موهای بد بو جلوگیری شود. نگهداری و شستشوی مکرر موهای شما باعث رشد تنفسی سلول های جدید می شود.



نکته: شستن مکرر موها معادل شستشوی روزانه موها نیست. استفاده روزانه از شامپو می تواند به موهای شما آسیب برساند و آنها را خشک نگه دارد. در صورتی که نمی توانید شامپو زدن را رها کنید ، از شامپوهای گیاهی درجه یک که برای این منظور ساخته شده اند استفاده کنید.


4. به دنبال محصولات مراقبت از مو باشید - هنگام خرید محصولات مراقبت از مو باید به آن توجه کنید. محصولی را انتخاب کنید که با نوع موهای شما سازگار باشد. به عنوان مثال ، اگر موهای خشک دارید ، به دنبال شامپویی با مواد مرطوب کننده مانند شیر و عسل باشید و اگر موهای چرب دارید ، به سراغ محصولی بروید که دارای خواص سیتریک باشد.


نکته: هرگز فراموش نکنید که تاریخ تولید و انقضاء ذکر شده روی محصول در حال خرید را بررسی کنید.

5. موهای خود را خشک نگه دارید - موهای خود را عرق کرده در دم اسب نگذارید که می تواند باکتری ها را جذب کند. موهای خود را هر زمان که فکر می کنید برای خشک شدن نیاز به هوا دارند باز نگه دارید.


نکته: هربار بعد از شامپو زدن موهای خود را خشک یا داغ نکنید ، زیرا واقعا می تواند به کیفیت موهای شما آسیب برساند. فقط اجازه دهید موهای شما به طور طبیعی نفس بکشد و خشک شود.


این پنج روش ساده باید بخشی از مراقبت معمول مو شما باشد ، مهم نیست که چقدر مشغول هستید!


لینک کوتاه: yun.ir/8l3xh7

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد