من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

۱۱ روش برای کاهش پیری زودرس پوست


۱۱ روش برای کاهش پیری زودرس پوست

خورشید نقش مهمی در پیری زودرس پوست ما دارد. سایر کارهایی که ما انجام می‌دهیم نیز می‌توانند پوست ما را سریع‌تر از حالت طبیعی پیر کنند. برای کمک به بیماران خود از پیری زودرس پوست، متخصصان پوست نکات زیر را به بیماران خود ارائه می دهند.


  1. هر روز از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. چه گذراندن یک روز در ساحل یا دویدن، محافظت در برابر آفتاب ضروری است. شما می توانید با جستجوی سایه، پوشاندن لباس های محافظ در برابر آفتاب - مانند پیراهن سبک و آستین بلند، شلوار، کلاه لبه گشاد و عینک آفتابی با محافظ UV - و استفاده از کرم های ضد آفتاب با طیف وسیع، از پوست خود محافظت کنید. SPF 30 (یا بالاتر) و مقاوم در برابر آب. شما باید هر روز ضد آفتاب را برای تمام پوست هایی که با لباس پوشانده نشده است استفاده کنید. برای محافظت مؤثرتر، به دنبال لباس هایی باشید که دارای برچسب فاکتور محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UPF) هستند.

  2.   به جای برنزه شدن از خود برنزه استفاده کنید. هر بار که برنزه می شوید، پوست خود را زودتر از موعد پیر می کنید. اگر از نور خورشید، تخت برنزه کردن یا سایر تجهیزات برنزه کردن داخل خانه برنزه شوید، این امر صادق است. همه اشعه های مضر UV منتشر می کنند که سرعت پیری پوست شما را تسریع می کند.

  3. اگر سیگار می کشید، آن را متوقف کنید. سیگار کشیدن سرعت پیری پوست را بسیار افزایش می دهد. باعث ایجاد چین و چروک و رنگی کدر و کدر می شود.

  4. از حالت های تکراری صورت خودداری کنید. هنگامی که حالت چهره را ایجاد می کنید، ماهیچه های زیرین را منقبض می کنید. اگر چندین سال یکسان عضلات را منقبض کنید، این خطوط دائمی می شوند. استفاده از عینک آفتابی می تواند به کاهش خطوط ناشی از چرت زدن کمک کند.

  5. از یک رژیم غذایی سالم و متعادل استفاده کنید. یافته های چند مطالعه نشان می دهد که خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه ممکن است به جلوگیری از آسیب هایی که منجر به پیری زودرس پوست می شود کمک کند. یافته های مطالعات تحقیقاتی همچنین نشان می دهد که رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی قند یا سایر کربوهیدرات های تصفیه شده می تواند پیری را تسریع کند.

  6. کمتر الکل بنوشید. الکل روی پوست خشن است. پوست را کم آب می کند و به مرور به پوست آسیب می رساند. این می تواند ما را پیرتر نشان دهد.

  7. بیشتر روزهای هفته ورزش کنید. یافته های چند مطالعه نشان می دهد که ورزش متوسط ​​می تواند گردش خون را بهبود بخشد و سیستم ایمنی را تقویت کند. این به نوبه خود ممکن است ظاهری جوان تر به پوست بدهد.

  8. پوست خود را به آرامی تمیز کنید. تمیز کردن پوست می تواند پوست شما را تحریک کند. تحریک پوست، پیری پوست را تسریع می کند. شستشوی ملایم به از بین بردن آلودگی، آرایش و سایر مواد بدون تحریک پوست کمک می کند.

  9. صورت خود را دو بار در روز و پس از تعریق شدید بشویید. تعریق، به خصوص هنگام استفاده از کلاه یا کلاه، پوست را تحریک می کند، بنابراین می خواهید پوست خود را در اسرع وقت بعد از تعریق بشویید.

  10. هر روز از یک مرطوب کننده صورت استفاده کنید. مرطوب کننده آب را در پوست ما حبس می کند و ظاهری جوان تر به آن می بخشد.

  11. استفاده از محصولات مراقبت از پوست را که باعث سوزش یا سوزش می شوند را متوقف کنید . 

  12. وقتی پوست شما می سوزد یا می سوزد، به این معنی است که پوست شما تحریک شده است. تحریک پوست می تواند آن را پیرتر نشان دهد.

توجه: برخی از محصولات ضد پیری تجویز شده توسط متخصص پوست ممکن است دچار سوختگی یا سوزش شوند. هنگام استفاده از یک محصول ضد پیری تجویزی، ممکن است مشکلی ایجاد شود به متخصص خود تطلاع دهید

هیچ وقت برای سود بردن دیر نیست

حتی افرادی که علائم پیری زودرس پوست را دارند نیز می توانند از ایجاد تغییرات در سبک زندگی سود ببرند. با محافظت از پوست خود در برابر نور خورشید، به آن فرصتی می دهید تا بخشی از آسیب را ترمیم کند. سیگاری هایی که سیگار را ترک می کنند اغلب متوجه می شوند که پوستشان سالم تر به نظر می رسد.


اگر علائم پیری پوست شما را آزار می دهد، ممکن است بخواهید به متخصص پوست مراجعه کنیددرمان‌های جدید و روش‌های کم‌تهاجمی برای صاف کردن چین و چروک‌ها، سفت‌کردن پوست، و بهبود چهره، به بسیاری از افراد پوستی جوان‌تر می‌دهد.


لینک کوتاه    https://is.gd/ih7i61

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد