من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

کاری که وقتی آکنه از بین نمی رود باید امتحان کنید


آیا احساس می کنید تقریباً همه چیز را برای از بین بردن آکنه خود امتحان کرده اید اما هنوز لکه هایی را می بینید؟ ناامید نشو برای شفاف‌تر شدن پوست، احتمالاً فقط باید تغییراتی ایجاد کنید.


نکات زیر از متخصصان پوست می تواند به شما در شروع کار کمک کند.


. حداقل 4 هفته به درمان آکنه بدهید تا کار کند.استفاده از یک محصول جدید آکنه هر چند روز ممکن است مفید به نظر برسد، اما این رویکرد می تواند آکنه را بدتر کند. درمان آکنه برای اثربخشی به زمان نیاز دارد. استفاده از یک محصول متفاوت هر چند روز یکبار نیز می تواند پوست شما را تحریک کند و باعث ایجاد جوش های جدید شود.


اگر یک درمان برای شما موثر است، باید در عرض 4 تا 6 هفته متوجه بهبودی شوید. مشاهده پاکسازی ممکن است دو تا سه ماه یا بیشتر طول بکشد.

اگر متوجه بهبودی شدید، به استفاده از درمان ادامه دهید. حتی زمانی که پاکسازی را می بینید، می خواهید به استفاده از درمان آکنه ادامه دهید. این کمک می کند تا از جوش های جدید جلوگیری شود.


. به علل مختلف آکنه حمله کنید.
اگر بعد از 4 تا 6 هفته بهبودی مشاهده نکردید، محصول دوم آکنه را به برنامه درمانی خود اضافه کنید.

این رویکرد می تواند به حمله به علل مختلف آکنه کمک کند. باکتری ها، منافذ مسدود شده، چربی و التهاب همگی می توانند باعث آکنه شوند.


البته، درمان دوم باید به علت متفاوتی از آکنه حمله کند. به عنوان مثال، اگر از یک درمان آکنه استفاده می کنید که حاوی بنزوئیل پراکسید است، درمان دوم آکنه باید حاوی یک ماده دیگر برای مبارزه با آکنه باشد. برای کمک به شما در انتخاب محصول دیگر، مواد فعال مختلف بر روی آن کار می کنند:


.

. صورت خود را دو بار در روز و پس از تعریق بشویید.
پوست مستعد آکنه حساس است. شستشوی بیش از دو بار در روز می تواند پوست شما را تحریک کند و آکنه را بدتر کند.

برای بهترین نتیجه، متخصصان پوست توصیه می کنند که صورت خود را در موارد زیر بشویید


  • آماده رفتن به رختخواب هستند

  • صورت عرق کرده داشته باشید

. شستشوی صورت و سایر پوست های مستعد آکنه را متوقف کنید.اگر احساس می کنید پوست شما چرب، کثیف یا کثیف است، ممکن است وسوسه شوید آن را تمیز کنید. نکن! اسکراب می تواند پوست مستعد آکنه را تحریک کند که آکنه را بدتر می کند.

. از محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی که باعث آکنه نمی شوند استفاده کنید.این محصولات دارای برچسب هستند. در بسته، ممکن است یکی از موارد زیر را مشاهده کنید:

  • منافذ را مسدود نخواهد کرد

  • غیر کومدوژنیک

  • غیر آکنه زا

از آنجایی که برخی از این محصولات مراقبت از پوست ممکن است همچنان در افراد کمی باعث آکنه شوند، ممکن است لازم باشد قبل از یافتن محصولاتی که باعث ایجاد جوش نمی شوند، محصولات مختلفی را امتحان کنید.


. در برابر لمس کردن، برداشتن و بیرون زدن آکنه خود مقاومت کنید.
کندن جوش ممکن است سریع ترین راه برای پاک کردن آن به نظر برسد، اما بیرون زدن آن در واقع می تواند اوضاع را بدتر کند. هر بار که دست می زنید، می چینید یا بیرون می زنید، می توانید آکنه را بدتر کنید.

. داروهای آکنه را روی تمام پوست های مستعد آکنه پخش کنید، نه فقط لک های خود را.
استفاده از یک لایه نازک روی پوست مستعد آکنه به درمان آکنه موجود و جلوگیری از جوش های جدید کمک می کند.

. از یک متخصص پوست کمک بگیرید.

با درمان های آکنه امروزی و تخصص یک متخصص پوست، تقریباً هر مورد آکنه را می توان پاک کرد. یک متخصص پوست می تواند یک برنامه درمانی را با توجه به نیازهای منحصر به فرد شما تنظیم کند.

لینک کوتاه 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد