من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

من طبیعی هستم

زیبایی طبیعی بدست آوریم

نحوه استفاده از فر مژه: 5 نکته برای فر کردن مژه ها




فر مژه یک ابزار آرایش چشم دستی است که مژه های شما را کمی خم می کند. این دستگاه می تواند به مژه های شما کمک کند پرتر و بلندتر به نظر برسند. روشی آسان و کاربرپسند برای استفاده از این لوازم جانبی آرایش چشم را بیاموزید.


فر مژه چیست؟

فر مژه وسیله ای مکانیکی برای فر کردن مژه به صورت دستی است. برای استفاده از فر مژه، ابزار زیبایی را مانند یک قیچی باز و بسته کنید یک فر کننده مژه می تواند به مژه های بالایی شما حالتی اغراق آمیز بدهد و ظاهر آن ها را بلند و بلندتر کن



1. نوع مژه خود را بشناسید

همانطور که  نوع مژه خود انتخاب می کنید، در انتخاب نوع فر مژه نیز باید نوع مژه خود را در اولویت قرار دهید. برخی از ما مژه های کوتاه و صاف داریم، برخی از افراد مژه های بلندی دارند که می ریزند، و سپس افرادی هستند که به وضوح فداکارانه ترین عمل مهربانی را در زندگی گذشته انجام داده اند و در نهایت مژه های بلند و فر شده ای دارند که بلند شده اند (آره، ما هم نمی توانیم آنها را تحمل کنیم). نکته این است که فر مژه شما باید در تامین نیازهای مژه شما موثر باشد و این بستگی به نوع مژه شما دارد.


2. تحقیقات خود را انجام دهید

احساس نکنید که مجبور هستید اولین فر مژه ای را که روی آن گذاشته اید بخرید. در حالی که فر مژه ها در برندها متفاوت هستند، اما در عملکرد آنها نیز متفاوت است. ممکن است تصمیم بگیرید که می خواهید روی یک فر مژه گرم  شده نسبت به یک فر مژه سنتی سرمایه گذاری کنید. اگر مژه‌های بیش از حد مجعد دارید و نیاز دارید آن‌ها را کمی باز کنید تا ظاهر مژه‌های دلخواه خود را داشته باشید، فر مژه‌های گرم شده نیز می‌توانند واقعا مفید باشند.


3. گزینه های خود را آزمایش کنید

هنگامی که در مورد نوع فر مژه مورد نظر خود تصمیم گرفتید، گزینه های مختلف را امتحان کنید. خوشبختانه، فروشگاه‌های زیبایی معمولاً این ابزارها را قبل از خرید در دسترس دارند. به این ترتیب، شما با آیتمی که هیچ استفاده عملی از آن ندارید گیر نمی دهید. 


آیا فر مژه بد است؟

فر مژه ابزاری موثر برای داشتن مژه هایی بلند و فر است که می تواند با ریمل تقویت شود. چیزی به نام فر مژه بد عملکرد وجود ندارد (در شرایطی که آنها با مژه های شما بد رفتار می کنند)، فقط روش ها و تکنیک های بدی برای استفاده از آنها وجود دارد. 


اگر از فر مژه خود به درستی یا در شرایط مناسب استفاده نمی کنید یا از فر مژه کثیف استفاده می کنید، ممکن است عواقب منفی داشته باشد (ما به عفونت چشم شما نگاه می کنیم). اما در کل، فر مژه برای مژه های شما بد نیست. 


روش صحیح استفاده از فر مژه

با این نکات در مورد نحوه استفاده صحیح از فر مژه، مژه های چشمگیر رویاهای خود را بدست آورید و کارهای حرفه ای را تقلید کنید.


1. همیشه از ابزار تمیز استفاده کنید

فر مژه ها باید تمیز شوند، درست مانند برس های آرایشی شما. بی توجهی به تمیز کردن بیگودی خود می تواند منجر به عفونت چشم شود - بنابراین حتماً فر مژه خود را به لیست ابزارهای آرایشی خود اضافه کنید که برای تمیز کردن قرار دارند. می‌توانید آن را به سادگی با آب و صابون یا پاک‌کننده‌های آرایش ضدآب مانند پاک‌کننده

2. قبل از ریمل مژه های خود را فر کنید

آیا قبل از ریمل از فر مژه استفاده می کنید یا بعد از ریمل؟ خوب، همیشه باید مژه های خود را قبل از زدن ریمل فر کنید – نه بعد از آن. کار کردن در جهت مخالف نه تنها می تواند منجر به کثیف شدن فر مژه شود، بلکه فر کردن بعد از آن در واقع می تواند در این فرآیند مژه های شما را ترک کند زیرا ریمل مژه های شما را سفت تر می کند. به همین دلیل است که گاهی اوقات فر مژه ها برای مژه های شما مضر هستند. این بیگودی نیست، نحوه استفاده شما از آن است.


3. حلقه زدن به سمت بالا را فراموش نکنید

اغلب اوقات، افراد فراموش می کنند که فر مژه خود را روی مژه های خود ببندند و به تدریج فر را به سمت بالا بکشند، اما شما نمی خواهید از این مرحله بگذرید. انجام این کار به مژه های شما یک لیفت فری مژه و مقداری فر می دهد - ناگفته نماند که مژه های شما را برای مدت طولانی تری فر نگه می دارد.


4. همان بیگودی را برای همیشه نگه ندارید

به طور کلی، فر مژه ها از آن دسته محصولاتی نیستند که بتوانید آن را برای همیشه نگه دارید و هرگز جایگزین نکنید. با گذشت زمان، پدهایی که به فر شدن مژه‌های شما کمک می‌کنند فرسوده می‌شوند و متوجه می‌شوید که فرهای شما به این زیبایی نیست. می‌توانید برای برخی از فر مژه‌ها پدهای جایگزین بخرید، که به شما امکان می‌دهد فر مژه خود را برای مدت طولانی نگه دارید، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به خرید یک فر مژه کاملاً جدید داشته باشند.


آیا فر کردن مژه ها به آنها آسیب می رساند؟

استفاده از فر مژه نباید به مژه های شما آسیب برساند تا زمانی که این کار را به درستی انجام دهید. اگر از فر مژه گرم شده استفاده می‌کنید و آن را برای مدت طولانی نگه می‌دارید، می‌توانید به طور بالقوه باعث آسیب حرارتی به لبه‌های خود شوید. دستورالعمل های کنترل دما را دنبال کنید و زیاده روی نکنید و نیازی نیست نگران باشید که مژه های خود را در تلاش برای فر و بلند کردن مژه ها از دست خواهید داد.

 

چگونه یک فر مژه را به روتین آرایش خود اضافه کنیم؟

اکنون که اصول اولیه کارهایی که باید با بیگودی خود انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید را می دانید، بیایید آن را در روتین آرایش روزانه خود 

بگنجانیم.


1. مژه های خود را تمیز کنید

به یاد داشته باشید، بهتر است با مژه های تمیز و لخت شروع کنید (اگر از فر مژه گرم شده استفاده می کنید، این مهم است). مژه‌هایی که قبلاً با ریمل پوشانده شده‌اند، می‌توانند حالت فرکننده‌ای را برای شما ایجاد کنند که استفاده از آن را سخت‌تر می‌کند. از آنجایی که مطمئن هستیم همه می‌توانیم قبول کنیم که این وضعیتی است که ارزش اجتناب از آن را دارد، قبل از گرفتن فر مژه، مژه‌های خود را سریع پاک کنید – تا باقی‌مانده ریمل از بین برود.


2. مژه های خود را فر کنید

با نگه داشتن فر کننده مژه روی چشم خود شروع کنید. در حالی که چشم شما باز است، بیگودی را باز کنید. مژه های خود را بین گیره ها قرار دهید، تا جایی که می توانید بدون فشار دادن پلک به پایه مژه های خود نزدیک شوید. گیره را روی مژه های خود ببندید و پنج تا هفت ثانیه نگه دارید. پس از رها کردن، فر مژه را بیرون بیاورید و یک بار در وسط مژه ها و یک بار در نوک مژه ها تکرار کنید تا فر کامل شود.


3. آرایش چشم خود را اضافه کنید

در غیر این صورت، بهتر است قبل از ریمل از سایه چشم و خط چشم استفاده کنید، یا در نهایت می توانید مژه ها را با ریزش سایه چشم - و این فقط زمان بیشتری را به روتین آرایش شما 

اضافه می کند. 


لینک کوتاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد